امتیاز
5 / 3.5
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
خرید چاپی
80,000
15%
ت 68,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب داعشی و عاشقی

کتاب داعشی و عاشقی حکایت دریای پرتلاطم مودت و دوستی حضرت ابا عبدالله و توجه ایشان به زائرینشان مخصوصا به زائرین پیاده اربعین است که حتی دشمنان حضرت را در بر می گیرد. احساس دلسوزی امام حسین (علیه السلام) و مسئولیت هدایت امت رسول الله که به عهده ایشان است، دوست و دشمن نمی شناسد و گاهی شامل حال دشمنان فریب خورده هم می شود. عشق به امام و سوز و گداز دلهای عاشق زائران اربعین خود حکایتی مفصل دارد که دیدنی، شنیدنی و خواندنیست. مجید ملامحمدی در داستان داعشی و عاشقی به خوبی حال عاشقی زائران را به تصویر کشیده است.

معرفی کتاب داعشی و عاشقی

درباره رمان داعشی و عاشقی

بخشی از متن کتاب داعشی و عاشقی

خواندن کتاب داعشی و عاشقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب داعشی و عاشقی pdf

دانلود کتاب داعشی و عاشقی

درباره رمان داعشی و عاشقی

داعشی و عاشقی داستان دو جوان داعشی یکی دختری به نام زینا و دیگری پسری اروپایی به اسم جوزف است.ماموریت آنها عملیات انتحاری در بین زائران اربعین است. آن دو از آموزه های داعش یاد گرفته اند که خشن و تندخو باشند. هرکه را که دشمنشان است از سر راه بردارند و با هیچ کس مدارا و محبت نداشته باشند و برای گسترش عقاید خود دست به هر کار خوفناک و ناجوانمردانه ای بزنند. اما در مسیر پیاده روی کربلا، از دین خدا و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) چیزهای دیگری می بینندکه بر خلاف عقایدشان است.

بخشی از متن کتاب داعشی و عاشقی

مرد عربی جلو دوید. هول ورم داشت. دست درشت و پنبه ای اش را دور گردنم انداخت. به زبان خودش گفت: «اهلاً و سهلاً. خوش آمدی زائرِ حسین! به قیافه ات نمی آید که عرب باشی! ایرانی هم که حتماً نیستی. هستی؟ نه نیستی! » خیره خیره و عصبانی نگاهش کردم. وسط پیشانی ام را سفت بوسید، آبدار و حال به هم زن. بعد گفت: «خسته ای؟! می دانم. الهی که خاکِ مسیر راهت بودم. این پاهای تو چقدر توی این راه درد دیده، سختی کشیده! این قامت چقدر مرارت برده تا ذره ای از اجر دردها و مرارتهای بی بی زینب(س) در مسیر مشّایه را ببرد! » بلندبلند زد زیر گریه. جا خوردم. نه، دروغکی نبود. راستی راستی می گریید. بعد دستم را بوسید. افتاد به پایم و کفشم را بوسید. دست به خاک روی کفشهایم کشید و به روی پلکهایش مالید. حیرت کردم. لال مانده بودم که چه بگویم. کمی هم ترسیدم. شکیبا ایستاده بودم. چرا زبانم نمی چرخید تا او را از خود دور کنم؟! کاش ابوطلحۀ دمشقی اینجا بود. کاش او به نوکرانش فرمان می داد جَلدی به اینجا بیایند و این عرب عجیب و غریب را از سرِ راه من کنار بزنند. اقلاً بلد بودند به او بفهمانند که بس است دیگر. حالا راهت را بگیر و برو! مرد عرب رخ به رخ من، شاخ ایستاد. خیره شد به چشم هایم و با احترام و ادب گفت: «پیش از ورود به کربلای مُعلّا، به خانۀ من بیا. کمی خستگی در کن. خاک پیراهنت را روی فرش های خانه ام بتکان. به سفرۀ غذایم برکت بده. نمازهایت را در اتاقم بخوان تا خانه ام بوی ملائک بگیرد... یالّا عجله کن برادر! »

خواندن کتاب داعشی و عاشقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب کسانی است که به داستان علاقه مند هستند و داستان‌های مرتبط با داعش برایشان جذاب است.

کتاب داعشی و عاشقی pdf

با نصب نرم افزار فراکتاب می‌توانید نسخه دیجیتال کتاب را که حاوی پی دی اف کتاب داعشی و عاشقی است به مدت محدود به صورت رایگان مرور بفرمایید. پس از خرید کتاب می‌توانید آن را آنلاین مطالعه نمایید و یا با دانلود آندر نرم افزار پس از قطع اینترنت آفلاین مطالعه بفرمایید. ولی فایل کتاب داعشی و عاشقی pdf رایگان در فراکتاب وجود ندارد.

دانلود کتاب داعشی و عاشقی

خرید کتاب داعشی و عاشقی به صورت چاپی و یا دانلود نسخه دیجیتال آن می توانید در فراکتاب در دسترس است اما کتاب صوتی داعشی و عاشقی هنوز تولید نشده است. کتاب داعشی و عاشقی

مشخصات این کتاب را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: به نشر
نویسنده: مجید ملامحمدی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 195
موضوع: داستان

 

صفحات کتاب :
195
کنگره :
‏‫‭‏‫‬‮‭PIR۸۲۲۳
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
۸۴۷۵۰۶۱
شابک :
9789640235034
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه داعشی و عاشقی