کتاب راز آن بوی شگفت (صوتی و pdf)

داستانی بر اساس زندگی امام رضا علیه السلام

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,500
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز آن بوی شگفت

کتاب راز آن بوی شگفت اثر فریبا کلهر توسط انتشارات به نشر منتشر شده است. نویسنده کتاب تا کنون صدها قصه و رمان برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته است.

با چنین پیشینه ای از فریبا کلهر می توان توقع داشت که کتاب راز آن بوی شگفت هم که رمانی داستانی بر اساس زندگی امام رضا علیه السلام است اثری در خور توجه باشد که چنین هم هست.

رمان راز آن بوی شگفت سیر تاریخی زندگی امام رضا(ع) ازمدینه تا مرو و اتفاقات بعدی تا شهادت امام رضا (ع) را روایت می کند. داستان یکی از شیعیان امام در مدینه به اسم سلیمان که بعد از هجرت امام تصمیم می گیرد به دنبال امام رضا (ع) بیاید و در راه با شخصی به نام اَخرس مواجه می شود که نسبت به او بدبین است، اما او هم تغییر می کند و عاقبت با هم به مرو می رسند.

دانلود کتاب راز آن بوی شگفت صوتی (نسخه صوتی)

کتاب صوتی راز آن بوی شگفت رمانی است با زبان شاعرانه که در آن ابر و گنجشک و سایر موجودات هم نقش دارند. این کتاب را با انبوهی از روایت های کوتاه و به هم پیوسته می توانید با خوانش خانم سمانه هادی از فروشگاه اینترنتی فراکتاب تهیه فرمایید.

بخشی از متن کتاب راز آن بوی شگفت

سلیمان به طرف خانۀ مرد سفیدپوش می رفت که دید چندین سوار از دروازۀ شهر گذشتند و وارد شهر شدند. سواران بیشتر از سی نفر بودند و همگی بر اسبانی قوی و تزیین شده سوار بودند. دو سوار که پیشاپیش همه بودند لباس هایی سیاه اما گرانبها بر تن داشتند. یکی اسمش «جلودی » بود و دیگری «رجاء .»

سلیمان چشمانش را تنگ کرد تا دقیق تر ببیند. جلودی را شناخت و نفرت مثل گیاهی خاردار در دلش رویید. سواران به سلیمان که رسیدند ایستادند. جلودی از بالای اسب، از او پرسید: «منزل علی بن موسی الرضا کجاست؟ »

ریش دوشاخۀ جلودی، سلیمان را به یاد ماری انداخت که چند دقیقۀ پیش کشته بود.

صفحات کتاب :
139
کنگره :
PIR۸۱۸۴‭‬‭ /ل۹۴‏‫‭‏‫‭ر۲ ۱۳۹۶
دیویی :
[ج] ۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
4929407
شابک :
978-964-02-2870-8
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه راز آن بوی شگفت