کتاب کنجکاوی موشکافانه pdf رایگان

اکونومیست توضیح می‌دهد؛ آمار و ارقامی که دنیای ما را متحول می‌کند

امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کنجکاوی موشکافانه

کتاب کنجکاوی موشکافانه اثر تام استندج با ترجمه سمیرا قزوینی توسط انتشارات اتاق بازرگانی تهران منتشر شده است.

تام استندج معاون سردبیر مجله اکونومیست و نویسنده شش کتاب از جمله «تاریخ جهان در شش لیوان » است. نوشته های او در نشریه هایی مانند نیویورک تایمز، دیلی تلگراف، گاردین و وایرد نیز چاپ شده است. «کنجکاوی موشکافانه » دنباله کتابی است با نام «کی فکرش را می کرد! » که تام استندج آن  را نیز گردآوری کرده است.

کتاب کنجکاوی موشکافانه در 10 فصل و با تقسیم بندی دقیق سعی کرده که تصویری روشن از جهان را پیش روی مخاطبان قرار دهد. به خصوص فعالان اقتصادی می توانند با مطالعه این کتاب پاسخ بسیاری از سوالات به ظاهر بدیهی را پیدا کنند. کتاب کنجکاوی موشکافانه با لحن و زبانی ساده سعی می کند مسائل را تحلیل و برای آن ها پاسخ تهیه کند.

بخشی از متن کتاب کنجکاوی موشکافانه

برخی زنان، در صورت شست وشوی مغزی، ممکن است تمایل به جهادی گری داشته باشند. بااین حال، بیشتر آن ها ادعا می کنند که مجبورشان کرده اند تا بمب ها را به خود ببندند. یکی از زنان با کودکی روی پشتش این کار را انجام داد.

برخی از زنان این کار را راهی برای خارج شدن از زندگی آزاردهنده به عنوان یکی از زنان بوکوحرام می بینند، بسیاری از آن ها از سوی شوهرانشان مورد تجاوز قرار می گیرند. آن هایی که به جای منفجر کردن بمب، خود را تسلیم مقامات می کنند، اغلب با یک عمر ننگ مواجه هستند، چراکه خانواده و جامعه ممکن است تمایلی به بازگشت آن ها نداشته باشند.

کنگره :
AG۲۴۳‭‬‏
دیویی :
۰۰۱/۹۴
کتابشناسی ملی :
6156848
شابک :
978-622-713402-5
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
268

کتاب های مشابه کنجکاوی موشکافانه