نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راه مهدی

کتاب صوتی راه مهدی اثر سیدرضا صدر با همکاری بوستان کتاب و مؤسسه نسیم وصل منتشر شده است. این کتاب گفتاری پیرامون امید و عدالت است. آنچه در این کتاب صوتی می شنوید گزیده ای از کتاب راه مهدی (عج) می باشد که به موضوع مهدویت، ظهور منجی موعود و صفات آن حضرت و بحث در مورد گسترش عدل و عدالت در جهان می پردازد.

درباره نویسنده کتاب راه مهدی

سید رضا صدر (۱۳۰۰ش- ۱۳۷۳ش) مجتهد شیعه و از مدرسان حوزه علمیه قم و نویسنده کتاب‌های دینی. او برادر امام موسی صدر و فرزند سید صدرالدین صدر (از مراجع سه گانه قم) است.

در قم نزد استادانی مثل سید شهاب‌الدین مرعشی نجفی، سید محمد محقق داماد، سید محمد حجت کوه کمره ای و سید حسین بروجردی تحصیل کرد. فلسفه و عرفان را نیز نزد امام خمینی شاگردی کرد. بعدها به درخواست سید کاظم شریعتمداری به منظور تبلیغ و ارشاد به تهران رفت اما در ۱۳۵۶ش دوباره به حوزه علمیه قم بازگشت و تا پایان عمر در قم مشغول به تدریس بود.

سید رضا صدر، در ۱۱ آبان ۱۳۷۳ش (۲۶ جمادی‌الاول ۱۴۱۵ق)[۱۴] در ۷۶ سالگی، بر اثر ایست قلبی درگذشت. روز بعد، پیکرش از مسجد امام حسن عسکری تا حرم حضرت معصومه(س) تشییع شد. و در صحن بزرگ حرم، حجره ۳۳ به خاک سپرده شد.

صفحات کتاب :
276
کنگره :
BP51‭/ص‌36ر2
دیویی :
297/959
کتابشناسی ملی :
م‌79-3384
شابک :
964-424-689-6
سال نشر :
1378

کتاب های مشابه راه مهدی