امتیاز
5 / 4.8
دریافت آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب راز 1 نوشته ی راندا برن، به صورت کتاب صوتی توسط فراکتاب تهیه و ارائه شده است. این کتاب راه های میانبر برای جذب خواسته ها و آرزو ها را به نمایش گذاشته است.

معرفی کتاب راز 1

در چگونه خانه ای می خواهید زندگی کنید؟ 
می خواهید میلیونر شوید؟ 
می خواهید چه شغلی داشته باشید؟ 
خواهان موفقیت بیشتر هستید؟ واقعاً چه می خواهید؟ 
راز به شما همه چیز می دهد: خوشبختی، سلامتی، و ثروت. شما می توانید هر آنچه می خواهید باشید، به دست آورید یا انجام دهید. احتمالاً نشسته اید و می پرسید: «راز چیست؟» به شما می گویم. همه ی ما با قدرتی بی انتها کار می کنیم. همه ی ما به کمک قوانین واحدی خودمان را هدایت می کنیم. قوانین طبیعی عالم هستی چنان دقیق اند که حتی مشکلی برای ساختن سفینه نداریم. می توانیم مردم را به کره ی ماه بفرستیم، می توانیم لحظه ی فرود سفینه را با دقتی در حد چند صدم ثانیه پیش بینی کنیم. در هر جایی که باشید، همه ی ما با یک نیرو سروکار داریم. قانون جذب! راز، قانون جذب است! مستند راز توسط راندا برن ساخته شده و میلیون ها کپی از آن در دنیا فروخته شده است. این مستند بسیار زیبا توضیح می دهد که ما مسئول زندگی خود هستیم و چگونه می توانیم آنچه را می خواهیم به زندگی مان جذب کنیم. فیلم پیام بسیار مثبتی دارد و پادزهری قوی علیه منفی بافی های رایج است.

خلاصه کتاب راز 1

راندا برن درباره کتاب راز کی نویسد:
«یک سال پیش زندگیم کاملاً نابود شده بود. به کلی خسته و درمانده بودم، پدرم ناگهان درگذشت و رابطه ام با همکاران و دوستانم تیره شد. در آن هنگام نمی دانستم به زودی بزرگترین هدیه را از بزرگترین ناامیدی ام به دست خواهم آورد. من به راز بزرگی –راز زندگی- دست یافتم. این راز در کتابی موجود بود که دختر عمه هایم لی به من داد. بررسی این راز را در تاریخ آغاز کردم. مشاهده اسامی افراد مطلع از راز برایم شگفت انگیز بود. این افراد چهره های بزرگ تاریخ بودند: افلاطون، شکسپیر، نیوتن، هوگو، بتهوون، لینکن، امرسون، ادیسون، انیشتین.
در کمال ناباوری از خود پرسیدم: «چرا همه مردم جهان از این راز با خبر نیستند؟» اشتیاق زیاد فاش کردن این راز فکر مرا مشغول کرد و جستجوی افراد زنده مطلع از راز را آغاز کردم. افراد یکی پس از دیگری ظاهر شدند. من با شروع جستجو همانند آهنربایی شدم و چهره های بزرگ یکی پس از دیگری به سوی من آمدند. هر استاد با نفر بعد مربوط بود و کشف آنه ها مانند زنجیره ای، کامل شد. اگر در مسیر اشتباه قرار می گرفتم، موضوع دیگری توجهم را جلب می کرد و این انحراف مسیر به کشف استاد دیگری منجر میشد. 
اگر در جستجوی اینترنتی به اشتباه کلیدی را فشار می دادم، به اطلاعات مهمی دست می یافتم. ،طی چند هفته راز را در قرون پیش ردیابی و کابران معاصر آن را کشف کردم.
سخنان 60 استاد برجسته در این کتاب ارائه شده است. سخنان آنه ها در بخش های مختلف آمریکا ضبط شده و اگرچه این سخنان مربوط به برهه های زمانی مختلفی هستند، پیام واحدی دارند. این کتاب در بر گیرنده سخنان اساتید فیلم راز و داستان های اعجازآمیز کاربرد عملی فیلم راز می باشد. من در این کتاب تمامی راه ها، نکات و میان برهای آسانی را که یاد گرفته ام، ارائه داده ام تا شما بتوانید به رویاهای زندگیتان دست یابید.»

برشی از متن کتاب راز 1

وقتی می خواهید چیزی را به زندگیتان جذب کنید، توجه کنید که اعمال و آرزوهایتان با یکدیگر در تضاد نباشند. مایک دولی در این باره داستان جالبی را ذکر می کند.
داستان در مورد زنی است که در صدد جذب همسر ایده آلش بود. او تمامی کارهای لازم را انجام داده بود. دقیقاً می دانست چگونه مردی می خواهد، تمامی ویژگی های او را با جزئیات یادداشت کرده بود و او را در زندگی مجسم می کرد. علیرغم انجام تمامی اقدامات، اثری از او در زندگیش نبود. یک روز که به خانه رسید و در حال پارک اتومبیلش در وسط پارکینگ بود، ناگهان متوجه شد اعمال و آرزوهایش با هم در تضاد هستند. اگر اتومبیلش در وسط پارکینگ باشد که دیگر جایی برای پارک اتومبیل مرد مورد نظرش باقی نمی ماند! اعمال او به دنیا اعلام می کردند که او به دریافت خواسته اش ایمان ندارد. بنابراین بلافاصله پارکینگ را تمیز کرد و اتومبیل را در یک طرف پارک کرد و جایی برای پارک اتومبیل دیگر باز کرد.
سپس به اتاق خوابش رفت و در کمدش را باز کرد. کمد پر از لباس بود و هیچ جایی برای لباس های همسر آینده اش نبود. بنابراین برخی لباس هایش را از آن جا برداشت و جای کافی فراهم کرد. هم چنین همیشه در وسط تخت می خوابید، پس در کنار تخت خوابید و جایی نیز برای همسرش در نظر گرفت.
او این ماجرا را در سر میز شام و در حالی که همسر دلخواهش در کنار او نشسته بود، برای مایک دولی تعریف کرده بود. پس از انجام این کارها و وانمود کردن به تحقق آرزویش، مرد دلخواهش به زندگی او وارد شد و اکنون آن ها زندگی موفقی دارند.
در مورد خواسته های خود فکر کنید و بینید آیا اعمال شما نشان دهنده انتظار برای دریافت خواسته هایتان است و آیا اعمالتان با این خواسته ها در تضاد نیستند. طوری رفتار کنید که گویی آن را دریافت کرده اید. دقیقاً طوری رفتار کنید که گویی امروز آن خواسته را دریافت کرده اید. با این کار، پیام نیرومند انتظار را به جهان مخابره کنید.

دانلود رایگان کتاب راز راندا برن 

کتاب صوتی راز را می‌توانید به صورت رایگان از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده  سپس به آن در کتابخوان فراکتاب گوش فرا دهید.

دانلود رایگان کتاب راز راندا برن 

مشخصات کتاب صوتی راز در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: فراکتاب
نویسنده: راندا برن
موضوع: موفقیت و سبک زندگی، مدیریت بر خود
قالب: صوتی رایگان

کتاب های مشابه راز 1