کتاب امتداد امام

نگاهی به سیره و سلوک فردی و اجتماعی خلف صالح روح الله، امام سید علی خامنه ای

امتیاز
5 / 5.0

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در امتداد امام

کتاب در امتداد امام با عنوان فرعی نگاهی به سیره و سلوک فردی و اجتماعی خلف صالح روح الله، امام سید علی خامنه ای، نوشته ی رضا مصطفوی می باشد و توسط انتشارات عماد فردا منتشر و روانه بازار کتاب شده است.
این کتاب را می توان یکی از بهترین، جذاب ترین و جوان پسندترین آثاری دانست که در خصوص زندگی مقام معظّم رهبری به نگارش در آمده است. بهترین از این لحاظ که در آن به ذکر وقایعی ناب درباره ی زندگی فردی و اجتماعی ایشان بیان شده است. جذاب ترین به علت استفاده از هنر گرافیک در طراحی کتاب به گونه ای دلنشین گویی مجله ای در دست داری و جوان پسند ترین از حیث انتخاب نوع ادبیات و گفتمان و پرداختن به مسائل که در کتاب های مشابه شاید خیلی به آنها پرداخته نشده است.

برشی از متن کتاب در امتداد امام

حاج احمدآقا نقل می کرد:
وقتی که آیت الله خامنه ای در سفر کره شمالی بودند، امام گزارش های آن سفر را از تلویزیون می دیدند؛ آن منظره دیدار از کره، استقبال از مردم و یا سخنرانی ها و مذاکرات ایشان در آن سفر، خیلی برایشان جالب بود و فرموده بودند؛ الحق ایشان شایستگی رهبری را دارند. آقای خامنه ای تازه از سفر آمده بودند. به خدمت امام (ره) رسیدند. همین که امام آقا را دیدند، فرمودند: وقتی شنیدم هواپیمای شما در فرودگاه نشست، خیالم راحت شد. هرموقعی که تو به سفر می روی، خیلی سفرنرو؛...

 

 

 

سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
148
کنگره :
‫‭DSR1693‫‭/م6‮الف‬8 1390
دیویی :
‫‭955/0844092
کتابشناسی ملی :
2588781
شابک :
‫‭978-600-6360-24-9‬

کتاب های مشابه امتداد امام