دانلود کتاب مداحی جواد مقدم (مجموعه کامل اشعار جواد مقدم)

محرم و صفر 1394

امتیاز
5 / 4.8
خرید الکترونیکی (صوت و متن)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مداحی جواد مقدم - مجموعه کامل اشعار

کتاب مداحی جواد مقدم (مجموعه کامل اشعار کربلایی جواد مقدم)، جهت جلوگیری از اشتباهات شنیداری دوستان ذاکر و مستمعین عزیز و استفاده‌ی احسن از اشعار اجراشده توسط مادحین مختلف اهل بیت جمع آوری شده است.

دانلود کتاب مداحی جواد مقدم

کتاب مداحی جواد مقدم شور، زمینه، واحد

کتاب صوتی و متنی حاضر که نمونه‌های چاپی مشابه آن به همراه سی‌دی در بازار فراوان یافت می‌شود، از آن جهت تولید شد تا فایل متنی و صوتی به صورت همزمان در گوشی همراه عزیزان قابل‌دسترس باشد.
دیگر مزیت این اثر نسبت به کتاب‌های چاپی قیمت آن است که دوستان عزیز مبلغی کمتر از نصف قیمت کتاب چاپی به عنوان هدیه پرداخت می‌نمایند. همچنین این فایل یک اثر کامل در زمینه های مختلف شور، زمینه و واحد است.
شایان ذکر است که دریافت این مبلغ ناچیز هم برای تسهیل سختی‌ها و هزینه‌های متحمل‌شده می‌باشد. همکاری شما عزیزان در استفاده‌ی صحیح و حلال از این اثر، مددی است در جهت شکل‌گیری این اَمر بصورت مستمر و دائمی.

 

منتشر کننده کتاب مداحی جواد مقدم

گروه فرهنگی انتشارات یمام تهران با هدف فراهم آوردن موجبات شادی دل حضرت زهرا (سلام الله علیها) و صاحب و مولایمان حضرت بقیة‌الله (عج) اقدام به گردآوری و انتشار این اثر کرده است.

 

دانلود کتاب مداحی جواد مقدم (pdf و صوتی)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب مداحی جواد مقدم صوتی و متنی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک فایل چندرسانه ای دریافت کنید.

کتاب های مشابه مجموعه کامل اشعار اجراشده توسط: جواد مقدم