امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟
این مجموعه در برگیرنده‌ی پنجاه و نه مقاله ، سه سخنرانی چاپ شده و یک سخنرانی چاپ نشده از استاد راشد محصل است که بنابر موضوع، به هشت بخش تقسیم شده است.
آنچه در این مجموعه منتشر می‌شود، نوشته‌هایی است که در طول سال‌های خدمت پژوهشی و آموزشی در مجله‌های مختلف منتشر کرده است. گرچه آن‌ها را حاوی نکته‌ای بدیع و دریافت تازه‌ای نمی‌داند، اما از آن‌رو که برخی از آن‌ها مورد مراجعه‌ی دانشجویان رشته‌ی فرهنگ و زبان‌های باستانی است و دستیابی بر آن‌ها پس از گذشت چند دهه دشوار و وقت‌گیر است، انتشار مجدد آن‌ها را بی‌سود نمی‌داند، چه «هیچ نبشته‌ای نیست که به یک‌بار خواندن نیرزد».
تنظیم کار، به‌گو‌نه‌ای که مشاهده می‌شود، نتیجه‌ی صرف وقت و زحمات دوست فرهیخته، جناب آقای دکتر مهدی علایی، است که با همه‌ی گرفتاری‌ها، از سر لطف مقاله‌ها را گردآوری کرده، تک‌تک آن‌ها را خوانده، خطاهای چاپی، افتادگی‌ها و سهوها را تصحیح و شیوه ارجاع‌ها را همسان کرده، سرانجام آن‌ها را در هشت بخش برحسب موضوع نظم داده و فهرست منابع را به روش علمی تنظیم کرده‌اند.
کوتاه آنکه کار را از آغاز تا مرحله‌ی انتشار مستقیماً نظارت کرده، حتی کار غلط‌گیری چاپی و ویراستاری متن را نیز شخصاً سامان داده‌اند. سپاسگزار این‌همه مهربانی ایشان است و برایشان تندرستی و توفیق بیشتر آرزو می‌کند.
صفحات کتاب :
635
کنگره :
‫‬‭DSR63‫‬‭/ر2ف4 1394
دیویی :
‫‬‭955/01
کتابشناسی ملی :
2775219
شابک :
978-964-426-593-8
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه فروردگ