امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سید من حسینی(روایت براده ها2)

کتاب سید من حسینی از تقی شجاعی(نویسنده کتاب) دومین کتاب از مجموعه کتاب های روایت براده ها که در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.
این کتاب با بیانی خواندنی داستان سفر پیاده نویسنده کتاب به کربلا را روایت می‌کند.


 

درباره کتاب سید من حسینی(روایت براده ها2)

بر این اساس اگر وقایعِ پیاده روی اربعین در حداکثر ممکن، مورد استحصال هنری قرار گیرند، آنگاه در حداکثر ممکن توانسته ایم، از ظرفیت عظیم پیاده روی اربعین، در ایجاد تراکم و انباشت تجربه های عملی و ریختن آن به ظرف تاریخی برای رسیدن به اشباع تمدنی، استفاده نموده و بدین ترتیب فرآیند تحقق تمدن نوین اسلامی را سرعت و شتاب بخشیم.

در این راستا مواسات در سال 94 و با درک نیاز لحظه و با حداقل امکانات، اقدام به تشکیل و اعزام یک تیم 20 نفرهِ فرهنگی، تبلیغی و هنری به مراسم حماسی و باشکوه پیاده روی اربعین نمود.

سه جلد کتاب پیش رو (او یافت مرا)، (سید«من»حسینی) و (این است. آن نیست.) که در مجموعه واحدِ «روایتِ براده ها» تقدیم مخاطبان عزیز و دوست داران حضرت اباعبدالله علیه السلام می گردد.

یکی از خروجی های این تیم تبلیغی، فرهنگی و هنری می باشد که به قلم نویسندگان توان مند مواسات به رشته تحریر در آمده است.

دفتر دوم روایت براده ها، 'سید «من» حسینی' است. در این کتاب، روایتی جذاب و خواندنی از فتح «من» در پیاده روی اربعین به قلم نویسنده توانمند تقی شجاعی به تصویر کشیده شده است.

همان طور که از اسم زیبای کتاب هم پیداست، شخصیت اصلی کتاب در کش و قوس های مختلفی قرار می گیرد و نهایتا حسینی می شود.

 

بخشی از کتاب سید من حسینی(روایت براده ها2)

«من»؛ جایش پشت دنده هاست. میان سینه. جایی امن. دور از دسترس طفلی های خلقت.
«من» اگر دم دست باشد این ور آن ور می خورد. لک بر میدارد. چرک می شود. مخصوصا اگر کارت یدی باشد!

حکمت این که کربلایی ها و حسینی ها و هیئتی ها بر سینه می کوبند همین است. دارند «من» را می کوبند . «من» کوبیده شد می شود حسینی... خادم الحسین که می گوید منظورش این است...

وقایعی که در اربعین اتفاق می افتد، هم موجب آبادانی آخرت است و هم موجب پیشرفت اسلام عزیز در دنیا و نزدیک شدن به تمدن نوین اسلامی؛ ولی نقش دنیوی آن وقتی به حداکثر می رسد که با ابزار هنر قدرت ماندگاری در ظرف تاریخ را بیابد.

گنجینه های اربعین - یعنی وقایعی که قابلیت تمدن زایی، ایجاد سبک زندگی و به وجود آوردن فرهنگ اسلامی را دارند – اگر با ابزار هنر - به ویژه هنرهای مکتوب که شاید بتوان آن را مادر همه هنرها به حساب آورد، - استخراج و استصحال نگردد و در قالب محصولات و کالاهای هنری ارائه نشوند، در تاریخ دفن خواهند شد و قابلیت تمدن سازی آن از بین خواهد رفت.

 

کتاب سید من حسینی(روایت براده ها2)

 

کتاب سید من حسینی(روایت براده ها2) مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کسانی که به خواندن کتاب های سفرنامه و همینطور خواندن داستان های سفر به کربلا علاقه مند هستند مناسب است.

 

 

دانلود کتاب سید من حسینی(روایت براده ها2)

برای دانلود و خرید کتاب سید من حسینیوایت براده ها 2) از تقی شجاعی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب و اپلیکیشن فراکتاب اقدام کنید.

دیویی :
‭8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
4407433
شابک :
978-600-8200-48-2
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
248
کنگره :
‫PIR8349‭‬‭ /ج132‭س9 1395‬

کتاب های مشابه روایت براده ها -سید «من» حسینی