نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب داستانی زمستانی

کتاب داستانی زمستانی (شیوه تنفس)، اثری نوشته ی استیون کینگ است که نخستین بار در سال 1982 منتشر شد. در این داستان استادانه و جذاب از یکی از پرفروش ترین رمان نویسان جهان، سیزده مرد در باشگاهی جمع می شوند تا به قصه ی «شیوه ی تنفس» گوش دهند؛ قصه ای عجیب و رعب انگیز که زندگی این سیزده نفر را برای همیشه تغییر خواهد داد. پزشکی سالخورده به نام دکتر مک کارن این داستان را روایت می کند. یکی از بیماران او، سندرا استنسفیلد تصمیم می گیرد به هر قیمتی که شده و با وجود مشکلات ریز و درشت اقتصادی و اجتماعی، بچه ی نامشروع درون شکمش را به دنیا بیاورد. دکتر مک کارن، شجاعت و حس شوخ طبعی این زن را بسیار تحسین می کند و این طور نشان می دهد که گویی علاقه ای به او پیدا کرده است.

گزیده کتاب داستانی زمستانی

... در آن شب سرد برفی و بادخیز اندکی بیش از حد معمول سریع تر لباس پوشیدم _ خود می پذیرم. شب بیست و سوم دسامبر سال هزار و نهصد و هفتاد و...؛ شک دارم که دیگر اعضای باشگاه همچون من عمل کرده باشند.

در شب های طوفانی نیویورک تاکسی به گونه ای وحشتناک به دشواری پیدا می شود، بنابراین تاکسی تلفنی ای خبر کردم. برای ساعت هشت شب از پنج و سی دقیقه تاکسی رزرو کردم _ همسرم یکی از ابروانش را بالا برد، اما حتی کلمه ای نیز بر زبان نراند. از ساعت یک ربع به هشت زیر سایه بان مجتمع مسکونی مان واقع در خیابان پنجاه و هشت شرقی ایستاده بودم، من و آلن از سال هزار و نهصد و چهل و ...

صفحات کتاب :
128
کنگره :
‫PS3566 ‭/ی85‫‬‮‭د2 1388
دیویی :
813/54
کتابشناسی ملی :
1047219
شابک :
‫‬‭9789642431144‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه داستانی زمستانی