نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ارتباط با خانواده همسر

کتاب ارتباط با خانواده همسر در راستای بهبودی روابط خانواده و پس از احساس نیاز به پاسخگویی به نیازهای عاطفی و در جهت تامین بهداشت روانی خانواده نوشته شد، هر چند که در این زمینه مطالب فراوان و سخن بسیار است، ما نیز در وسع خود سعی بر انجام وظیفه داشتیم.

از آنجایی که آدمی موجودی اجتماعی است، نیازمند و خواهان انس و الفت با دیگران می باشد. دامنه‌ی ارتباط های آدمی گسترده و وسیع است و با رشد مراحل تکامل هوش و افزایش سن، بر گستره‌ی آن افزوده می‌گردد. آدمی نخست با خانواده‌ی خویش در ارتباط است و بعدها با بستگان، همبازی ها، دوستان و ... آشنا می‌شود.

مجموعه کتاب های پیش رو از کتا ب هایی است که توسط سازمان ملی جوانان منتشر شده است. این کتب در راستای توصیه های مقام معظم رهبری در مورد سیاست های کلی برنامه چهارم و منطبق بر سند چشم انداز بیست ساله مبتنی بر تقویت نهاد خانواده و عزم دولت نهم برای تسهیل امر ازدواج منتشر شده است. این مجموعه به نگرشی کاملاً اسلامی و رویکردی کاربردی و متناسب با نیازهای خانواده ایران تهیه و تنظیم شده و از جنبه های آموزشی برخوردار است.   دانلود رایگان کتاب ارتباط با خانواده همسر

گزیده‌ای از کتاب ارتباط با خانواده همسر

همسر ما در خانواده‌ای بزرگ شده که پدر و مادر برای او زحمت‌های زیادی را متحمل شده‌اند، پدر و مادرها عشق و علاقه‌ی خاصی نسبت به فرزندان خود دارند و خواهان دیدارشان هستند و می‌خواهند آنان را یاری نمایند و زندگانی به دور از فرزندان برایشان سخت و جانکاه است. دیدار فرزندان با خانواده و همراه بودن همسر وی در این دیدارها بسیار سودمند است.

همسرانی که پس از ازدواج با خانواده همسر خود رفت و آمد می‌کنند سلامت روانی یکدیگر را تضمین می‌کنند. وقتی به دیدار خانواده همسر خود می‌رویم، او به درد دل با خانواده‌اش می‌پردازد و احساس سبکی می‌کند. وقتی درد دلها مطرح شد، فشارهای روانی کاهش می‌یابد و سلامت جسمانی را به ارمغان می‌آورد.

دید و بازدیدهای خانوادگی، سبب تنوع در زندگی می‌شود و خانواده را از حالت خمودگی و یکنواختی در می‌آورد و پویایی و تحرک در خانواده به وجود می‌آید.

صفحات کتاب :
48
کنگره :
‏‫‭HQ743‏‫‭/‮الف‬36 1390
دیویی :
‏‫‭306/81
کتابشناسی ملی :
2520557
شابک :
978-600-5917-51-2‬‬‬
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه ارتباط با خانواده همسر