کتاب رسانه، جنگ، پست مدرنیته

5 از 1 نظر

کتاب الکترونیکی رسانه، جنگ، پست مدرنیته

حجم دانلود: 1.4 مگا بایت
صفحات کتاب : 295

کتاب این موضوع را مورد بررسی و مطالعه قرار داده است که چگونه تعارضات و کشمکش ها و مداخلات بین المللی از زمان پایان دوران جنگ سرد تاکنون دگرگون شده اند و این پرسش را مطرح می کند که آیا عملیات نظامی گرانه غربی ها که ظاهرا از نظر ارزش های سیاسی آنان بسیارهم مهم تلقی می شود تا دستیابی به هدف های استراتژیک ، اکنون به عنوان یک نمایش رسانه ای بسیار پیش رفته ، هدایت شده اند؟
با بحث پیرامون مداخله های بشردوستانه دهه1990 و جنگ علیه تروریسم ، این کتاب موضوع علل ظهور حس پست مدرن در سیاست های داخلی و بین المللی را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و این موضوع را می شکافد که چگونه پروژه قدرت بیگانگان در غیاب و نبود همبستگی و انسجام و عزم ملی در داخل کشور ها ، به تحلیل رفته است .
آقای فیلیپ هاموند با ترسیم منازعات بین انواع نظام ها و اهداف تئوریک ، موضوع جنگ های معاصر را پیش می کشد که شاید به عنوان یک جنگ پست مدرن از آن یاد می شود و می رود تا روایت گران بزرگ در جوامع غربی را متلاشی ساخته و تلاشی را در جهت تسخیر درکی از اهداف و معانی ، خلق کند.
فیلیپ هاموند ، دانشجوی رشته رسانه و ارتباطات در دانشگاه « ساوت بنک» لندن است . او کتاب Framing Post –cold war Conflicts را در سال 2007 تالیف کرده و همچنین یکی از ویرایشگران کتاب رسانه ها و بحران کوزوو ، به همراه ادوارد .اس .هرمن بوده است . ..

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها کتاب رسانه، جنگ، پست مدرنیته

مشخصات کتاب رسانه، جنگ، پست مدرنیته

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 295

کنگره : ‫P96‭‬‭ /ج9‫‬‮‭ھ2 1390

دیویی : ‫‬‮‭303/66

کتابشناسی ملی : 2372773

شابک : 978-600-6128-13-9

سال نشر : 1390

خرید نسخه چاپی : bookroom.ir

نظرات درباره کتاب رسانه، جنگ، پست مدرنیته

98913****8268

عالی بود

1396/3/19

پاسخ