کتاب تا شهادت (چاپی و pdf)

چهل روایت از آنها که توبه کرده و راه حق را پیمودند و با شهادت رفتند

امتیاز
5 / 5.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,800
خرید چاپی
50,000
10%
ت 45,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تا شهادت

کتاب تا شهادت چهل روایت از آن‌هایی است که توبه کرده و راه حق را پیمودند و به شهادت رسیده‌اند. این روایات به همت گروه فرهنگی انتشارات شهید هادی گردآوری شده است. در مقدمه‌‌ی  کتاب تا شهادت از زبان نویسندگان آمده است که در این مجموعه به‌دنبال افرادی رفتیم که راه هدایت را پس از طی مسیر غفلت و گناه پیدا کردند. در کتاب تا شهادت از جناب حر، بزرگ‌ترین تواب روز عاشورا، شروع کرده و تا شهدایی که همین اوخر به جرگه‌ی خوبان پیوستند ادامه داده‌ایم. تا بگویم که راه توبه و طریق الهی به هیچ وجه مسدود نیست و هر زمان که انسان اراده کند که به مسیر خدا بازگردد، به یقین دست یاری خدا را خواهد دید.

 با بیان گناهان و اشتباهات این افراد قصد نداریم که معصیت این افراد را کوچک جلوه دهیم بلکه می‌خواهیم بگوییم: کسانی که تا این مرحله در تباهی غرق شده، می‌توانند به سوی خدا بازگردند. در تاریخ معاصر ما و به‌خصوص در دوران دفاع مقدس این افراد تواب و هدایت یافته کم نبودند اما نباید این طور برداشت شود که اکثر رزمندگان این طور بوده‌اند. بلکه جو عمومی رزمندگان که از افراد وارسته و پاک بودند، باعث شد که آن‌ها در مسیر الهی راحت‌‌تر گام بر دارند. کتاب تا شهادت را نشر «شهید ابراهیم هادی» منتشر کرده است.

خداوند متعال در سوره ی زمر آیه ی 53 می فرماید: بگو به بندگانم، ای کسانی که در گناهان اسراف (و زیاد ه روی) نمودید، از رحمت من مأیوس و ناامید نشوید، قطعاً (در صورت توبه) خداوند همه ی گناهان شما را می آمرزد. این آیه و صدها نمونه ی دیگر آن در قرآن، همگی یک نکته را به ما یادآور می شود؛ اینکه از رحمت خدا ناامید نشویم. اینکه اگر صد بار هم راه را به اشتباه رفتیم، باز به سوی پروردگار باز گردیم...

صفحات کتاب :
184
کنگره :
‫‭DSR1625‫‭/ت18 1394
دیویی :
955/08430922
کتابشناسی ملی :
4129171
شابک :
‫‭978-600-7841-15-0
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه تا شهادت