امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟
در کتاب «100 ایده بزرگ بازاریابی» از شرکت های پیشرو موفق از سراسر جهان، ایده ها و تجربیات خاص و نوآورانه ای مطرح شده است که مطمئناً هر یک برای شرکت ها و صنایع ایرانی هم قابل تجربه هستند. طبق تجربه مترجمین، از بیش تر روش های مطرح شده در این کتاب، نمونه واضح تجربه شده ی خاصی در کشور مشاهده نشده است و این وضعیت، فضا را برای شرکت های نواندیش در استفاده از این تجربیات فراهم می کند.

بازاریابی به منزله رگ حیاتی در هر کسب و کار است. شگردهای بازاریابی و نفوذ در مشتریان هدف و تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل، فرآیندی است که هر شرکتی باید متناسب با محصول و خدمت خود و هماهنگ با فرهنگ و اقتصاد و ویژگی های خاص مشتریان هدف خود در آن تنوع بخشد.

امروزه دیگر نمی توان به ایده های قدیمی و سوژه های تکراری در بازاریابی امیدوار بود. گذشت زمان و به وجود آمدن فن آوری های نو و تغییر سلایق و فرهنگ ها ایجاب می کند هر شرکتی در شیوه های تبلیغاتی و ترفیع محصولات خود به روز عمل نماید.

امید است این کتاب کمکی باشد هم برای شرکت ها و مؤسسات ایرانی که بتوانند ایده ها و کمپین های تبلیغاتی خود را نو و به روز کنند و همپای شرکت های برتر جهانی بیندیشند و هم برای مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی این زمینه را فراهم کند که با خدمات این شرکت ها بیش تر و بهتر آشنا شوند و در نهایت همه این فعالیت ها بتواند در گسترش علم مدیریت و کارآفرینی و توسعه بازار کسب وکارهای ایرانی مفید واقع شود.
کتابشناسی ملی :
2569755
شابک :
978-600-90261-3- 5‬
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
264
کنگره :
‏‫‬‮‭HF5415/13‏‫‬‮‭/ب77ص4 1390
دیویی :
658/8

کتاب های مشابه 100 ایده بزرگ بازاریابی