امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
خرید الکترونیکی (صوت و متن)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
برایان تریسی در کتاب 21 روش عالی برای اینکه به شغل دلخواهتان برسید بعضی از بهترین ایده ها، راهکارها، روش ها و ترفندهایی را که تا به حال برای رسیدن به یک شغل عالی در هر شرایط اقتصادی یافت شده با شما در میان می گذارد. با به کارگیری این ایده ها و روش ها حرفه تان را در مسیر پیشرفت سریع قرار خواهید داد.

کتاب 21 روش عالی برای اینکه به شغل دلخواهتان برسید (21Great Ways To Get The Job You Really Want)، می تواند زندگیتان را تغییر دهد. با یاد گرفتن اینکه چطور در هر زمان که بخواهید به شغل دلخواهتان برسید، کنترل کامل حرفه تان را به دست می گیرید.

برایان تریسی (Brian Tracy) یکی از آموزگاران برتر دنیای امروز در زمینه ی موفقیت شغلی است. او به هزاران زن و مرد در رده های مختلف شغلی، آموزش و مشاوره داده تا یاد بگیرند صرف نظر از اینکه چه کسی هستند یا شرایط اقتصادی چگونه است، مشاغل بهتری به دست بیاورند.

تریسی فقیر بود و از دبیرستان هم فارغ التحصیل نشده بود. او درس های زندگیش را به سختی یاد گرفت. از شغلی به شغل دیگر می رفت، مرتباً استخدام، اخراج و بیکار می شد. بعد شروع به یاد گرفتن ایده ها و روش هایی کرد که شما در آستانه ی یادگیری شان هستید. خیلی سریع کارش را رو به راه کرد و وارد مسیر پیشرفت سریع شد. او که بدون هیچ امتیازی شروع کرده بود 22 شغل عوض کرد تا بالاخره مدیر اجرایی یک شرکت 265 میلیون دلاری شد.

ما در بهترین دوران تاریخ بشری زندگی می کنیم. هیچ زمانی بیشتر از امروز برای افراد شایسته فرصت و موفقیت نبوده است. سرعت ایجاد کسب و کارهای جدید به بیشتر از یک میلیون شرکت در سال رسیده است. در هر صنعت میلیون ها شغل جدید در حال اضافه شدن است. در همه جا کارفرماها به دنبال افراد شایسته و مسئول می گردند تا به آن ها کمک کنند تا کسب و کارشان را رشد بدهند.

نرخ بیکاری نسبت به گذشته بسیار کم است، و همه ی صاحبان شرکت ها به دنبال افرادی توانا و وفادار می گردند تا به رشد تجارت شان کمک کنند. امروزه تنها محدودیتی که در موفقیت شغلی وجود دارد، توانایی جذب و نگه داشتن افراد خوبی مثل شما است. امروزه افراد بیشتری به علت عالی انجام دادن کارشان و گرفتن دستمزدی بسیار بیشتر از قبل، به استقلال مالی می رسند. کار شما این است که تمام و کمال در اقتصاد جدید سهیم باشید و با به دست آوردن و حفظ یک شغل عالی و بعد جلو رفتن و بالا رفتن در حرفه تان تا پایان زندگی کاری تان، قابلیت هایی را که دارید به طور کامل محقق سازید.

در بخشی از کتاب 21 روش عالی برای اینکه به شغل دلخواهتان برسید می خوانید:

وقتی شروع به کاریابی می کنید، باید به طور کامل این مسئولیت را بپذیرید که از هر دقیقه از هر روز به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. باید کاریابی را مثل یک کار تمام وقت ببینید که هفته ای 40 تا 50 ساعت وقت می برد و صبح اول وقت شروع می شود و تمام روز ادامه می یابد. هرچه فعال تر باشید، هر چه افراد بیشتری را ببینید، هر چه اطلاعات بیشتری بگیرید و هر چه فرصت های بیشتری را بررسی کنید، احتمال بیشتری دارد که نسبت به یک نفر که در خانه منتظر است تا کسی به او زنگ بزند یا گهگاهی برای یک مصاحبه ی شغلی می رود، به شغل بسیار بهتری دست یابید.
صفحات کتاب :
39

کتاب های مشابه به شغل دلخواهتان برسید