کتاب تکنیک های طلایی ارسال مقاله به مجلات پژوهشی و همایش ها pdf

راهنمای کاربردی سابمیت، داوری و اکسپت مقلات پژوهشی در کنفراس ها و ژورنال های ISI

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,600
نظر شما چیست؟
امروزه داشتن سابقه چاپ مقاله پژوهشی در یک مجله علمی معتبر و یا ارائه مقاله در یک کنفرانس معتبر علمی، یکی از پیش نیازهای مهم و اصلی در رشد و ارتقای علمی و آکادمیک دانشگاهیان به شمار می رود.
چه دانشجویان مقاطع عالی تحصیلی و چه اساتید و مدرسان دانشگاهی، نیازمند انجام تحقیق و پژوهش اند که این فعالیت های تحقیقاتی نیز تنها در مجلات علمی یا کنفرانس های ملی و بین المللی قابل انعکاس است.
بنابراین دغدغه ارسال مقاله و اخذ تاییدیه چاپ از یک ژورنال معتبر، یا ارائه یک مقاله در یک کنفرانس علمی، برای هر یک از افراد درگیر در فضای آکادمیک ضروری است. دانشجویانی که دارای مقالات علمی هستند، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش در مقاطع بالای تحصیلی به ویژه در مقطع دکترا دارند؛ همچنین موفقیت در انتشار و چاپ مقالات علمی، یکی از فاکتورهای تعیین کننده در ارزیابی فعالیت های تحقیقاتی، طرح های پژوهشی و کنفرانس ها و سخنرانی های دانشگاهی محسوب می شود.
در عین حال، چاپ مقاله در مجلات پژوهشی و ISI یکی از ملاک های اصلی ارزشیابی جایگاه علمی اساتید در ساختار آکادمیک است و به همین دلیل پیگیری برای یافتن یک ژورنال خوب و معتبر و تلاش برای ارسال و چاپ مقاله در آن، به یکی از دغدغه های اصلی در میان دانشگاهیان ما بدل شده است.
صفحات کتاب :
175
کنگره :
‏‫‬‭PN۴۵۰۰‏‫‭/پ۲‮الف‬۴ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‬‭۸۰۸/۴‮
کتابشناسی ملی :
۴۶۴۱۹۲۹
شابک :
‏‫‬‭978-600-97443-4-3‬‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه تکنیک های طلایی ارسال مقاله به مجلات پژوهشی و همایش ها