کتاب شکستن مرزهای ثروت pdf

علم ثروتمند شدن در ایران

امتیاز
5 / 1.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟
در کتاب شکستن مرزهای ثروت سعی شده تجربیات افراد ثروتمند فوق موفق و همچنین دستورالعمل هایی جامع برای یک زندگی مالی بهتر به زبان ساده بیان شود. این کتاب ادعای آموزش کسب درآمدهای آن چنانی، پولدار شدن یک شبه و یا مسائلی ازاین دست را ندارد.
کتاب شکستن مرزهای ثروت هم سفر شماست برای رسیدن به استقلال مالی.

تفاوت کتاب شکستن مرزهای ثروت با کتاب های مشابه:
جامع بودن مطالب
از بورس و بیمه عمر گفته ام تا سرمایه گذاری در ملک و طلا و سکه و...
خلاصه بودن و پرهیز از زیاده گویی
کتاب در بخش های کوتاه نوشته شده تا خواننده حوصله اش سر نرود و از هرکجای کتاب مطالب را بخواند قابل استفاده باشد.
ایرانیزه شدن مطالب کتاب
مثلاً نحوه سرمایه گذاری در سکه و بازار طلا
یا نحوه سرمایه گذاری و ثبت نام در بورس ایران
یا انتخاب بیمه عمر در ایران و مطالبی ازاین دست که به درد جامعه ایرانی بخورد.
به زبان ساده و داستان وار
دارای چندین قصه کوتاه و خاطرات مالی مثل داستان ابتکار یک گل فروش، داستان زندگی عظیم زاده و ...
علمی و نه انگیزشی صرف
از نوشتن مطالب انگیزشی و قانون راز و مثبت فکر کن پولدار شو پرهیزکرده ام.
در انتهای کتاب تعدادی منابع خوب برای مطالعه بیشتر معرفی شده است.

چگونه این کتاب متولد شد؟
یادم می آید در دوران تحصیل در دانشگاه علاقه زیادی به مباحث موفقیت مالی پیداکرده بودم و شروع به تحقیقات در این زمینه کردم. اولین محصولی که در این زمینه خریدم یک سمینار صوتی بود که با اشتیاق زیادی با همسرم گوش کردیم. بعد در یک کارگاه سه روزه موفقیت مالی در تهران ثبت نام کردم هزینه کارگاه برای ۳ روز آموزش و پذیرایی ۶۵۰٬۰۰۰ تومان بود.
کارگاه نسبتاً خوبی بود، بعدها که کتاب های بیشتری در این زمینه خواندم متوجه شدم عمده مطالب این کارگاه از کتاب "ثروت سریع" نوشته "تی هارو اکر" بوده که بومی سازی شده بود! (عجب مدرس زرنگی! مطالب یک کتاب را تبدیل به یک کارگاه ۳ روزه نسبتا گران کرده بود!)
بعد از آن تقریباً هر دوره آموزشی که در این زمینه بود و با تحقیق آن را مفید می یافتم شرکت می کردم. حتی برای یک محصول آموزشی نزدیک 5 میلیون تومان هزینه کردم. تقریباً تمام کتاب های نویسندگان این حوزه از جمله برایان تریسی، تی هارو اکر، کاترین پاندر، رابرت کیوساکی، باب پراکتر، علی اکبری، محمود معظمی و... را مطالعه کردم. این کتاب ها اشتراکات زیادی با هم داشتند. تصمیم گرفتم خلاصه این کتاب ها و کلاس هایی که رفته بودم و تجربیات شخصی خودم را گردآوری و تبدیل به کتاب کنم این کار نزدیک به ۱ سال زمان برد و حاصلش شد: "کتاب شکستن مرزهای ثروت"

کتاب شکستن مرزهای ثروت در روز تولد یک سالگی فرزندم (3 مهر 1393) چاپ شد و دقیقاً ۱۵ روز بعد تمام تیراژ چاپ اول کتاب تمام شد و من چاپ دوم و سوم آن را یکجا روانه بازار کردم. استقبال عالی بود.
(لازم به توضیح است که کتاب شکستن مرزهای ثروت را به هیچ شرکت پخشی ندادم و حتی ۱ جلد هم در شهرستان ها توزیع نشد، فقط در تهران در 3-2 تا از کتاب فروشی های مترو و در کرج توسط یک فرهنگسرا و بقیه اش توسط خودم به فروش رفت!)
هم اکنون کتاب شکستن مرزهای ثروت بدون هیچ تبلیغی و بدون حمایت شرکت های پخش چاپ چهارم کتاب تمام شده و دیگر تجدید چاپ نخواهد شد. کتاب شکستن مرزهای ثروت باعث شد دوستان بسیار زیادی در سراسر کشور پیدا کنم. دوستانی که همه شان دغدغه رشد و پیشرفت فردی را دارند.
صفحات کتاب :
159
کنگره :
HG۱۷۹‏‫‬‭/ش۹ش۸ ۱۳۹۴
دیویی :
‏‫‬‭۳۳۲/۰۲۴۰۱
کتابشناسی ملی :
۳۹۹۱۷۰۲
شابک :
978-600-6699-41-7
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه شکستن مرزهای ثروت