امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟
کتاب "قوانین زندگی من"حاصل تلاش یک جوان پرشور و اشتیاق ایرانی می باشد. حسین شیرمحمدی عزیز می تواند الگویی باشد برای جوانانی که می خواهند با نوشتن کتاب دانش و تجربیاتشان را در حوزه رشد فردی در اختیار هم میهنان عزیزمان قرار دهند. با بهره گیری از این کتاب به سبک ایرانی در مسیر موفقیت گام بردارید.

در بخشی از مقدمه این کتاب می خوانید:

یادم می آید در دوران نوجوانی دفترچه ای داشتم و به هر آدم مهمی که می رسیدم (از معلم مدرسه گرفته تا روحانی محله) از او می خواستم برای رسیدن به موفقیت توصیه ای به من بکند. آن توصیه ها را در دفترچه ای می نوشتم و سعی می کردم به آن ها عمل کنم تا روزی من هم انسان مهم و بزرگی شوم. آن توصیه ها بعضاً متناقض بودند یا اینکه در همه جا جواب نمی دادند و اصولاً بیشتر توصیه های اخلاقی بودند.
بعدها که بزرگ تر شدم، با مطالعه صدها کتاب در زمینه های مختلف، مصاحبت و نشست و برخاست با انسان های بزرگ، تجربه کار در بیش از ۴۰ سازمان بزرگ و کوچک، ۷ سال تحصیل در دو تا از بهترین دانشگاه های تهران و تجربه مشاغل مختلف از دست فروشی و فروشندگی گرفته تا مشاوره و کارمندی و تدریس در دانشگاه، باورها و ارزش های زیادی در ذهن من شکل گرفت و برخی باورهای قدیمی ام نیز از بین رفت.
برخی باورها در ذهنم تبدیل به قوانین محکم و لایتغیری شد که عمل به آن ها همواره نتایج مطلوبی برایم داشت.

بعد از فراز و نشیب های مختلف زندگی و کمی بهتر دیدن جهان هستی، تصمیم گرفتم برخی از تجربیات زندگی ام را که به آن ها ایمان دارم برایتان بنویسم. تجربیاتی که به من کمک کرد تا بهتر زندگی کنم. انسان مفیدتری باشم. درآمد بیشتری کسب کنم. شادی و آرامش بیشتری تجربه کنم و به رضایت و موفقیت برسم.

من این کتاب را با هزار امید و آرزو برای شما نوشتم و آن را به قدری خوب و مفید می دانم که یقین دارم با مطالعه و عمل به قوانین آن زندگی هر فردی متحول خواهد شد...

این کتاب را نخوانید بلکه ببلعید،آن را به مغزتان تزریق کنید. با مطالعه این کتاب باتجربه های جالبی روبرو خواهید شد.
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
176
کنگره :
BF۶۳۷‭‬ ‭/م۸‏‫‭ش۹ ۱۳۹۴
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۴۱۳۳۷۶۲
شابک :
‏‫978-600-6699-89-9‬

کتاب های مشابه قوانین زندگی من