امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 55,000
نظر شما چیست؟
در زمان فعلی ما شاهد مشکلات و خسارات فراوانی در دنیای اقتصاد هستیم و بسیار جالب است که هر یک از ما هر روزه با تعدادی از آن ها روبرو می شویم، حتی من. اما افرادی که هوش مالی و آگاهی های عمومی خود را در هر مبحثی به ویژه پول بالا می برند بسیار موفق تر از دیگران خواهند بود و از فردای روشن تری لذت خواهند برد.
چون آن ها دائما یاد می گیرند، تجربه کسب می کنند و در جهت دستیابی به موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. آنها همان افرادی هستند که ترسی از آینده و تغییرات آن ندارند در حالی که متاسفانه، آینده برای کسانی که منتظر بازگشتن دنیا به حالت اول خود هستند، هیچ دستاوردی نخواهد داشت.
«رابرت کیوساکی»


اگر شما از اینکه به عنوان یک کارگر یا کارمند فعالیت دارید ناراضی و ناخوشایند هستید باید بدانید که روش های متفاوتی برای تغییر جایگاه شغلی شما وجود دارد. اگر از سرمایه گذاری های کوچک اخیر خود خسته شده اید و نگران هستید که اگر سرمایه تان را بیش از این خرج کنید دیگر برای دوران بازنشستگی تان پولی نخواهید داشت بهتر است کمی دست نگه دارید.
در این مدت استراحت کوتاه بهتر است به آزادی مالی خود و معنا و مفهمومی که از آن در ذهن تان دارید خوب بیندیشید. این کتاب داستان های فراوانی از افرادی دارد که همانند شما از ادامه مسیر پیشرفت خود خسته شده اند.

حالا وقت آن است تا داستان موفقیت خود را بسازید.
با آرزوی یافتن راهی برای دستیابی به آزادی و استقلال مالی برای شما.
«شارون لچتر»
صفحات کتاب :
336
کنگره :
‏‫‬‮‭HG۱۷۹‏‫‬‮‭/ک۹م۶ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‬‬‮‭۳۳۲/۰۲۴۰۱
کتابشناسی ملی :
۴۶۸۴۶۶۵
شابک :
‮‭978-600-6235-87-5
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه معجزه موفقیت