امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,900
نظر شما چیست؟
کارما (تناسخ): به خاطر آوردن زندگی های گذشته

آیا مقدر است که اشتباهات گذشته تان را تکرار کنید؟ بردۀ ترس های غیرمنطقی باشید؟ آیا احساس می کنید که چیزی شما را عقب نگاه می دارد و مسیرتان به سوی خوشبختی و شادکامی و اقناع شخصی را سد نموده است؟ پس اجازه ندهید گذشته شما - به ویژه زندگی های قبلی تان - شما را عقب نگاه دارد!

همۀ ما نگرش ها، مواضع و شیوه های زندگی را از یک زندگی به زندگی دیگر با خود حمل می کنیم؛ اشتباهات گذشته را تکرار می نماییم و ترس هایمان را دوباره زنده می کنیم، تا آنکه زمانی از این الگوها آگاه شده و برای تغییر یافتن دست به اقدام مثبتی بزنیم. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه به درون تجارب و دانش خود - که از تمام زندگی هایتان به دست آمده اند- نفوذ نمایید تا دریابید چه موقع و چرا این الگوها آغاز شده اند.

با بهره گیری از تکنیک های عملی این کتاب می آموزید وارد حالات مدیتیشن گردید تا در چرخه های زندگی تان کاوش نمایید، کارمای منفی خود را آزاد کرده و سیستم های اعتقادی که شما را عقب نگاه می دارند را تغییر دهید. همچنین برای رسیدن به اهدافتان انرژی بیاندوزید، با جفت روحی خود اتصال پیدا کنید و تمرین های بسیار دیگری را برای تغییر در زندگی تان بیاموزید.
صفحات کتاب :
216
کنگره :
‏‫‬‮‭BL515‏‫‭/پ8ک2 1383
دیویی :
‏‫‬‮‭133/90135
کتابشناسی ملی :
‭م‌82-36120
سال نشر :
1383

کتاب های مشابه کارما