امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,900
نظر شما چیست؟
آنچه که در کتاب "انرژی درمانی پیشرفته" به ارمغان آورده شده یک هنر باستانی است. هنری که به زیبایی با ذهن متمدن و منطقی همراه شده و لذا به راحتی در دسترس ما قرار گرفته است.
در کتاب "انرژی درمانی پیشرفته" می آموزیم که چگونه با شفا دادن (تسکین رنج ها، درمان دردهای انسان ها و یاری آن ها در شناخت راه زندگی)، یک تجربه معنوی داشته باشیم. تکنیک ها کاملا کاربردی بوده و بیماری ها به تفکیک توضیح داده شده اند. فرا گرفتن این تکنیک ها از یادگیری پیانو و نقاشی آسان تر است. در واقع به سادگی آموزش رانندگی است.

این کتاب عمدتاً بر پایه آموزش هایی می باشد که (می لینگ) به نویسنده آن یاد داده است. معلمان دیگر نیز اطلاعات سودمندی به وی داده اند. (می لینگ) یکی از مشاوران "چوا کوک سویی"، نویسنده کتاب در مطالعات باطنی او بوده است. آزمایش ها و بررسی های روشن بینی بسیاری انجام گرفت.

همچنین این کتاب بر پایۀ تجارب و آزمایش های چوا کوک سویی و شاگردانش نوشته شده است. برخی از مفاهیم و تکنیک ها جدید هستند و با مندرجات کتاب های دیگر در زمینۀ درمانگری رنگی فرق دارند. آموزش های درمان فوری زخم های تازه در یکی از فصول آورده شده است .

بسیاری از تکنیکهای پیشرفته را ترجیحاً باید درمانگران پرانائی باتجربه اجرا نمایند نه مبتدیان درک ناصحیح اصول و دستورها، و استفادۀ نامناسب از تکنیک های درمانگری پیشرفته می تواند بر بیمار اثر عکس داشته باشد. «بهتراست پیش از استفاده از هر تکنیک پیشرفته ای این کتاب را دوبار بخوانید.»

درمانگری پرانائی پیشرفته، با استفاده از پراناهای رنگی و تکنیک های چاکرائی ، بهبود بسیار سریع ایجاد می کند و ناراحتی های شدید را درمان می نماید.

پرانای رنگی تخصصی تر و پرقدرت تر از پرانای سفید است. استفاده از پرانای رنگی به جای پرانای سفید درست مثل این است که به جای پزشک عمومی به یک متخصص رجوع کنیم. در هنگام استفاده از پرانای رنگی از دادن پرانای رنگی تیره اجتناب کنید زیرا ممکن است اثر عکس داشته باشد. بعنوان مثال پرانای قرمز روشن اثر تقویت کننده دارد ولی پرانای قرمز تیره اثر ضعیف کننده دارد و اندام تحت درمان را تضعیف می کند «در هنگام القای پرانای رنگی، استفاده از رنگ روشن ایمن تر و مؤثر تر است.
کنگره :
RZ401‏‫‬‭‭/س‌9‮الف‌‬83 1382
دیویی :
‏‫‬‭615/53
کتابشناسی ملی :
‭م‌82-5300
شابک :
964-93819-4-5
سال نشر :
1382
صفحات کتاب :
375

کتاب های مشابه انرژی درمانی پیشرفته