امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,900
نظر شما چیست؟
کتاب "تماس کوانتومی" به طور واضح استفاده از تکنیک های ویژه تنفس و تمرکز روی بدن را آموزش می دهد. از این طریق می توانید سطح انرژی خود را تا حدی بالا ببرید که با یک تماس ملایم، وضعیت قرارگیری بدنتان خود به خود اصلاح شود. علت این است که استخوان ها به آرامی به محل صحیح خود بر می گردند. علاوه بر این، درد و التهاب به سرعت کاهش پیدا می کند و سرعت شفابخشی تا حدود زیادی افزایش می یابد.

این کار آن قدر ساده است که کودکان نیز به طور طبیعی توانایی یاد گرفتن آن را دارند. البته پزشکان، متخصصان طب سوزنی و متخصصان فن ماساژ می توانند در این زمینه به مهارت بیشتری دست پیدا کنند.

بدن از قبل می داند چگونه خود را شفا دهد. متخصص تنها باید انرژی را به قسمت های آسیب دیده هدایت کند. این شیوه تا کنون برای میلیون ها انسان در سرتاسر جهان که از گردن درد و کمر درد می نالند، کم خطرترین، سریع ترین و مؤثرترین شیوه درمانی کشف شده بوده است.

تماس کوانتومی دست آوردی بزرگ در زمینه هنر شفابخشی با دست است. تماس کوانتومی به افراد تازه کار، متخصصان حرفه ای ماساژ، متخصص درمان فیزیکی بدن و متخصصان سلامتی اجازه می دهد نیرویی جدید به کارشان اضافه کنند که قبلاً ممکن در نظر نمی آمد.
صفحات کتاب :
272
کنگره :
‏‫‬‮‭RZ421‏‫‬‮‭/گ9ت8 1389
دیویی :
615/822
کتابشناسی ملی :
2081573
شابک :
‬‮‭978-964-8561-74-6
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه تماس کوانتومی