امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,900
نظر شما چیست؟
روش های هیپنوتیزمی و روش هایی که بر روی روان انسان کار می کنند، امروزه مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته شده است. این علوم کهن در طول تاریخ دستخوش تغییراتی گردیده است که گاهاً با مسائل غیر واقعی همراه بوده است.

در دوره های آموزشی و تجربی که داشته ام با موراد مختلف و حالت های مختلفی از هیپنوتیزم روبرو شده ام که بعضی از آن ها را علوم فیزیک می تواند توضیح دهد و بسیاری از آن ها در پرده ابهام قرار دارد. به همین دلیل خواستم تا آنجایی که از دستم بر می آید این علوم را بصورت علمی تر در اختیار علاقمندان قرار دهم تا بتوانند از این علوم در پیشبرد اهداف خود استفاده نمایند. کتاب هیپنوتیزم پیشرفته حاوی دستورالعمل های مختلف برای افراد حرفه ای و مبتدی جهت تلقین و تصورات برای بیمار و حالت های گوناگون می باشد.

در حالی که در قرن جدید به سر می بریم، مسائل قرن پیشین همچون شاخک های اختاپوس ما را در بر گرفته است. خوشبختانه هنوز امیدی وجود دارد. روش های استفاده از ذهن برای درمان جسم، هنوز هم از روش های اصلی هستند و هیپنوتیزم روشی پیشرو محسوب می شود. حالا دیگر علم روانشناسی قبول کرده است که هیپنوتیزم می تواند هنگام رویارویی با معضل اعتیاد، زمان تغییر رفتار را کوتاه کند و این امر در مورد درمان جسمی نیز صدق می کند. افرادی که از هیپنوتیزم بهره می برند، 30درصد الی 60درصد کمتر از بقیه به پزشک مراجعه می کنند.

آموزش هیپنوتیزم، بخش محبوبی از برنامه های بهداشتی در اکثر مراکز پزشکی و موسسه های آموزشی است. مجله پیشگیری از بیماری ها در اولین شماره ی خود که در سال 2000 منتشر کرد، نمونه های زیادی از نحوه ی گسترش انرژی درمانی و هیپنوتیزم را در سراسر کشور ذکر کرده است. در مرکز بهداشت شهر نیویورک در بخشی که مربوط به بیمارستان بث است، به بیماران آموزش داده می شود که چگونه برای درمان ذهن و جسم از هیپنوتیزم استفاده کنند.

همچنین در بیمارستان کلیسای رزبیتری نیویورک، بیمارانی که در برنامه ی کمک به درمان قلب قرار گرفته اند، تحت انواع درمان ها قرار می گیرند که هیپنوتیزم مهم ترین آن ها است.
شابک :
964-8561-28-1
سال نشر :
1386
صفحات کتاب :
272
کنگره :
RC495‏‫‬‭/ک9ھ9 1386
دیویی :
615/8512‬‬
کتابشناسی ملی :
‭م85-29666

کتاب های مشابه هیپنوتیزم پیشرفته