کتاب زباله ها چشمک می زنند pdf

راهکارهایی برای استقرار بهتر نظام آراستگی در محیط کار با استفاده از مدل جدید تعالی نظام آراستگی (5S)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,900
نظر شما چیست؟
کتاب زباله ها چشمک می زنند نوشته ی رضا یاوری راهگشای یک کسب و کار خوب است. با خواندن این کتاب می توانید یک کسب و کار شگفت انگیز برای خودتان رقم بزنید.

در کتاب زباله ها چشمک می زنند با فصول مختلفی آشنا می شوید که می تواند شما را زودتر به مقصد برساند. در این کتاب کمتر به تعاریف پرداخته شده و رضا یاوری بیشتر با شرح فعالیت ها برای شما توضیحاتی ارایه کرده است.

شما در این کتاب با تعاریف نظام آراستگی و موانع اجرای آن و امکاناتی که مورد نیاز اجرای نظام آراستگی است آشنا می شوید؛ باید بدانید که این نظام چه ارتباطی با دیگر نظام ها دارد و برای اجرا باید از چه کسانی کمک بگیرید تا سریع تر به مقصد برسید.

شما با این مدل می توانید گستره ی عظیمی از کارکنان را در اجرای این نظام با خود همراه سازید و از آنان کمک بگیرید. با مزایا و معایب نظام آراستگی آشنا می شوید و اجزای نظام آراستگی را فرا می گیرید. برای اینکه پیاده سازی نظام آراستگی شما دارای یک روند مشخص باشد، برای شما از یک مدل بلوغ صحبت شده است و برای این که شما بهتر بتوانید کار را پیش ببرید، تعدادی از فرم ها و دستورالعمل های کاری که نیاز شماست، بیان شده و مطالبی جهت نحوه استقرار در برخی از مکان ها، از جمله واحدهای اداری، تولید و.... برای راهنمایی بیان شده است. نحوه ی ممیزی ها و چک لیست ها آورده شده است، استاندارد رنگ ها بیان شده و در خصوص استراتژی ها و اهداف مطالب کوتاهی گفته شده است.
صفحات کتاب :
150
کنگره :
‏‫‬‮‭HF5547‏‫‬‮‭/ی2ز2 1395
دیویی :
651/3
کتابشناسی ملی :
4509794
شابک :
978-600-7547-95-3
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه زباله ها چشمک می زنند