کتاب شاه کلید فروش در ایران (بخش سوم)

افزایش فروش در 30 روز بدون هزینه و تبلیغات!

3 از 1 نظر

کتاب صوتی

حجم دانلود: 39.3 مگا بایت
صفحات کتاب : 160

خلاصه کتاب شاه کلید فروش در ایران (بخش سوم)

فصل هشتم: کارهای هنگام فروش
بعد از جذب مشتری و زمان ملاقات با او خیلی مهم هست که بتوانیم او را متقاعد کنیم از ما خرید کند در غیر این صورت تمام زحماتمان بی فایده خواهد بود. هنگام ملاقات با مشتری نکات مهمی وجود دارد که باید رعایت کنیم و یکی از مهم ترین دلایل خرید نکردن مشتری ها از ما به خاطر رعایت نکردن این نکات هست اگر دوست دارید مشتری از پیش شما دست خالی بیرون نرود حتماً این فصل کتاب را با دقت مطالعه کنید و تکنیک های آن را انجام دهید.

فصل نهم: کارهای بعد از فروش
یکی از نیازهای هر کسب وکار برای موفقیت داشتن مشتری های وفادار هست برای این کار نمی شود مشتری را به امان خدا رها کنیم که شاید برگردد پس نیاز داریم که با استفاده از روش های که گفته می شود او را پیگیری کنیم تا به مشتری وفادار ما تبدیل شود یادتان باشد هزینه جذب مشتری جدید 10 برابر نگهداری مشتری های خودتان هست پس این فصل را جدی بگیرید و از تکنیک های آن غافل نشوید.

فصل دهم: عمل کردن به آموخته ها
تمام آموزش های که می بینیم بدون عمل کردن دارای هیچ ارزشی نیستند این فصل شما را دلایل عمل نکردن به آموخته ها و اینکه چگونه به آموخته های خودمان عمل کنیم آشنا می
کند.

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

مجموعه اثر : شاه کلید فروش در ایران

صفحات کتاب : 160

کنگره : HF5438/25‏‫‭/ت7ش2 1395

دیویی : 658/85‭‮‬

کتابشناسی ملی : 4229416

شابک : 978-600-6535-92-0

سال نشر : 1395

نظرات