امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
همراه با دکتر آرام (محقق علوم متافیزیک، روانشناسی و فرا روانشناسی، مغناطیس درمانی و طب گیاهی) تکنیک های یادگیری سریع و آسان را فرا گیرید. مطالب این کتاب به صورت کاملا روان و گام به گام برای شما شرح داده شده است.

در مراکز مختلف آموزشی به ما مطالب زیادی را آموزش می دهند. همه آن ها می خواهند مطالب و داده های آن ها را بیاموزیم. همه سعی می کنند مطلب بیشتری به ما یاد بدهند و آن ها از اینکه این همه مطلب به ما آموخته اند به خودشان می بالند. زمانی که وارد اجتماع می شویم یادگیری هنوز ادامه دارد.

شاید بخواهیم شماره تلفنی را حفظ کنیم یا اینکه روش کار کردن دستگاهی را یاد بگیریم. کمی که به سنین بالاتر نزدیک می شویم استفاده از حافظه ویادگیری بیشتر نمایان می شود و ممکن است در اثر استفاده نکردن از مغز دچار مشکلات فیزیکی و ناراحتی هایی همانند فراموشی بشویم.

از آنجایی که در کتاب های یادگیری بیشتر در مورد مزایای یادگیری صحبت می شود و جای تکنیک های کاربردی خالی است، این کتاب به جای فلسفه یادگیری و مزایای آن به نحوه یادگیری و ارائه تکنیک های یادگیری پرداخته است. مدیریت زمان جهت یادگیری و آمادگی شرایط ذهنی از مسائل مهم کتاب می باشد. شما به عنوان فردی که باید مطالعه بخشی از زندگی شما باشد باید بدانید مغز در چه حالتی بیشترین کارایی را دارد و اگر با خصوصیت های مغز آشنا نباشید در اکثر مواقع متوجه می شوید که در حال تلف کردن وقتتان هستید و مطالعه تان هیچ گونه راندمانی در پی نخواهد داشت.
صفحات کتاب :
140
کنگره :
‏‫‭LB1049‏‫‭/ھ25ت8 1392
دیویی :
‭371/30281
کتابشناسی ملی :
2761524
شابک :
978-964-8561-96-8‬
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه تکنیک های یادگیری سریع و آسان