کتاب روان درمانی پرانایی pdf

انرژی درمانی بیماران روانی، موجودات انرژیکی، سپرهای چاکراها

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,900
نظر شما چیست؟
در کتاب "روان درمانی پرانایی، انرژی درمان" به طرز جالبی با روان آدمی آشنا می شوید. به طوری که بهم ریختگی های روانی بیمار را به کمک حواس خود و از طریق دست های خود حس خواهید کرد.

اینکه با به کارگیری شیوه های این کتاب، به چه سادگی بیماران روان درمانی می شوند، سادگی کار را نشان نمی دهد بلکه بیشتر قدرت ما بعنوان یک توده انرژی هوشمند را نشان می دهد. هنر شفابخشی همانند سایر هنرها این وظیفه را بر عهده دارد تا ما را با عظمت درونمان و قدرت های نهفته در یکایکمان آشنا گرداند.

واقعیات بیشماری وجود دارند که کاملاً برای انسان ناشناخته هستند. راه های بیشماری وجود دارندکه فقط تعداد معدودی آن ها را آزموده اند و جاده های بیشماری هستند که ناپیموده باقی مانده اند. این کتاب یکی از آن هاست و سعی دارد چیزی را که مدت های بسیار طولانی عدۀ بسیاری پوشیده بوده است معرفی نماید. اکنون از ما دعوت می کند تا به دنبال تمامیت و کمال از مرزهای باورها، اعمال و آموخته هامیان فراتر رویم.

سست باوران و شکاکان نمی توانند بدون آنکه ابتدا محتوای روان درمانی پرانایی را لمس نمایند دربارۀ آن قضاوت کنند. بدلیل آنکه این هم یک علم و هم یک هنر است، اکیداً به آزمایش، اثبات و انجام نیاز دارد. بازنگاه داشتن ذهن در قبال مفاهیم و تکنیک های اساسی و دینامیک روانی این شیوۀ درمانی می تواند مفید باشد زیرا از شیوه های فیزیکی و متافیزیکی درمان در ارتباط با هاله و میدان انرژی بدن انسان سود می جوید. این بُعدی است که امکانات جدیدی را در زمینۀ روانپزشکی ممکن می سازد.

روان آدمی بسیار اسرار آمیز تر از جسم اوست. علت اصلی این اسرار آمیز بودن را می توان در دست نایافتنی بودن آن دانست. به هر حال، جسم انسان هر چقدر هم که پیچیده و گسترده باشد باز عینی تر و ملموس تر از روان آن است. حداقل قابل تصورتر است.
صفحات کتاب :
114
کنگره :
RC۴۸۹‭‬ ‭/ج۵‏‫‬‭س۹ ۱۳۸۲
دیویی :
‭۶۱۵/۸۵۱
کتابشناسی ملی :
‭م‌۸۳-۸۳۱۴
شابک :
964-93819-7-X‬
سال نشر :
1382

کتاب های مشابه روان درمانی پرانایی