امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
نظر شما چیست؟
سخن از شهدای مدافع حرم افغانستان است. مدافعانی که برای دفاع از حرم قهرمان کربلا عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری و حضرت رقیه (س) در مقابل نیروهای تکفیری در سوریه حضور دارند. شجاعت و از خودگذشتگی های این نیروها زبانزد خاص و عام است و تاکنون شهدای زیادی را هم در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) تقدیم کرده اند. حضور فاطمیون در سوریه حامل این پیام است که:

-برای اسلام مرزهای جغرافیایی معنا ندارد و هر جا مسلمانان و محبان اهل البیت(علیهم السلام) در خطر باشند باید به یاری آنان شتافت!

لذا فاطمیون این پیمان را در عمل با خون خود امضا کردند که تا آخرین لحظه پای آن بمانند. آنان بر سر این پیمان ماندند و خون دادند و شهدای افغان سند روشنی بر این مقاومت و دفاع از حریم اهل البیت(علیهم السلام) می باشند.

انتشارات بوی شهر بهشت در راستای ماموریت های فرهنگی خود؛ وظیفه خود دانست که سهمی هر چند کوچک در معرفی و بزرگداشت این شهدای والامقام داشته باشد.

انتشارات تولید آثار ارزشمند و اثرگذار در حوزه ثبت زندگی اسلامی و انقلابی را از ماموریت های اصلی خود قلمداد نموده و تولید کتاب برای شهدای مدافع حرم را در این راستا تلقی می کند؛ به این امید که این صفحات زرین از زندگی و رزم این مجاهدان راه خدا که در مقابل چشمان شما مخاطبان عزیز قرار داده ایم مقبول طبع شما و رضای خداوند متعال قرار بگیرد .
صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫‭‭BP52/6‏‫‭/م8آ8 1395
دیویی :
‏‫‭297/984
کتابشناسی ملی :
4288921
شابک :
978-600-370-071-0
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه آن 22 نفر