کتاب ماموستا pdf

زندگی نامه و خاطرات ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه

امتیاز
5 / 4.5
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
ماموستا ملاقادر قادری؛ امام جمعه پاوه:
هر قومی تاریخ نداشته باشد، قوم مُرده است و هر تاریخی نیز درست بیان نشود تاریخ تحریف شده است. ما در خاطره هایمان واقعیت ها را می گوییم و نیازی به اضافه گویی نداریم. هنوز دشمن با ما آتش بس نکرده است و 38 سال است درگیر جنگ هستیم.

خون شیعه و سنی در 8 سال دفاع مقدس در کنار هم ریخت. شب گذشته فیلم نحوه شهادت شهید حججی را دیدم و دچار اضطراب شدم. تعجب کردم چگونه داعش ها ادعای مسلمانی دارند و سر مسلمان را می برند و الله اکبر می گویند، با این الله اکبر متوجه شدم الله اکبر دروغین هم وجود دارد. تببین الله اکبر دروغین از الله اکبر واقعی وظیفه ما علماست. هر مسجدی و هر الله اکبری، الله اکبر نیست. شیعه و سنی در کنار پیامبر (ص) هستند و جبهه مخالف آن ها ابوسفیان است.

کتاب خاطرات ماموستا برای نسل آینده مفید و در دفاع انقلاب است و در آینده تاریخ ماست و نشان می دهد مردم ما برای انقلاب زحمت کشیدند و شهید تقدیم کرده اند. در این کتاب خاطرات هیچ مسئولی نقل نشده و بر اساس واقعیت است.

غرب کشور برای انقلاب زحمت زیادی کشیده است و این موضوع را به مقام معظم رهبری نیز منتقل کرده ام. به ایشان گفتم ما فرزندان، باغ و کشاورزی خودمان را در راه انقلاب و اسلام از دست دادیم و خسارت ما چند برابر شهرهای دیگر است. در فقه ما مرز نشینی حقوق بیشتری نسبت به شهر نشنی دارد چون دشمن در کمین ماست.
صفحات کتاب :
694
کنگره :
‏‫BP۵۵/۳‭‬‭‬ ‭/ق۲‏‫‭ر۵ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‭۲۹۷/۹۹۸
کتابشناسی ملی :
۴۷۱۲۶۹۰
شابک :
978-600-03-0543-7
سال نشر :
1396
شابک دیجیتال :
978-600-03-2690-6

کتاب های مشابه ماموستا