امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 11,700
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
27,000
30%
ت 18,900
نظر شما چیست؟

کتاب شب ایوب روایتگر لحظات زندگی یک جانباز نابینا است، گویای روزهایی که تصمیم می گیرد به جبهه برود و شرط ورود به این میدان عظیم را غلبه بر ترسی می داند که با مرگ مادر در رودخانه آغاز شده است.

معرفی کتاب شب ایوب

کتاب شب ایوب نوشته داوود غفارزادگان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. کتاب شب ایوب روایتگر لحظات زندگی یک جانباز نابینا است، گویای روزهایی که تصمیم می گیرد به جبهه برود و شرط ورود به این میدان عظیم را غلبه بر ترسی می داند که با مرگ مادر در رودخانه آغاز شده است. از این رو به رودخانه می زند، در کتاب شب ایوب، خاطرات وی قبل و پس از جنگ توسط او بیان می شود. 

مهمترین ویژگی فکری داستان شب ایوب، نگاه امیدوارانه به تلخی ها ی جنگ و پرهیز از سیاه نمایی و ناامیدی است که تمام ساختار داستان و اجزاء آن در خدمت القای آن به کار گرفته شده اند.

درباره نویسنده کتاب شب ایوب

داوود غفارزادگان متولد ۱۳۳۸ اردبیل- داستان‌نویس ایرانی است. بیش از سه دهه داستان‌هایی با موضوعات متنوع و برای مخاطبان متنوع نوشته‌است. وی یکی از مؤثرترین نویسندگان در عرصه ادبیات کودک و نوجوان است. غفارزادگان یکی از بهترین داستان نویسان ادبیات کودک و نوجوان در دو دهه بعد از انقلاب شناخته شده که در داستان شب ایوب به شیوه خلاقانه ای چهره جنگ را ترسیم نموده است. نشان طلایی از جشنوارهٔ بزرگ برگزیدگان ادبیات کودک ونوجوان (انجمن نویسندگان کودک ونوجوان)به عنوان یکی از بهترین داستان نویسان دو دهه از جمله جوایز اوست.

برشی از متن کتاب شب ایوب

آمده بودیم به شهر شما، تهران. هنوز می دیدم. اصلا کسی نگفته بود که کار به اینجا می کشد. نه ماه طول کشید تا تاریکی مطلق. از درد دیگری آمده بودیم آنجا. کدام بیمارستان حواسم نیست. دکتر، نرمی انگشتش را گذاشته بود روی شاهرگ گردنم و می گشت ... وقتی ایستاد، گفت: همین جاست! چیزی زیر پوستم دل دل می زد. گفت به چه درشتی! ...

خرید کتاب شب ایوب

خرید کتاب شب ایوب در قالب چاپی با تخفیف در دسترس شماست. همچنین دانلود کتاب شب ایوب در قالب صوتی و الکترونیک هم در نرم افزار فراکتاب ممکن است.

صفحات کتاب :
109
کنگره :
‫PIR۸۱۵۲‭‬‭ /ف۲۲‏‫‬‭ش۲۳ ۱۳۹۱
دیویی :
۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
۲۹۱۴۰۸۴
شابک :
964-506-235-2‬
سال نشر :
1391
شابک دیجیتال :
978-600-03-2063-8

کتاب های مشابه شب ایوب