کتاب مارگارت تاچر، بانوی آهنین pdf

زنی که چهره تاریخ را دگرگون کرد

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 22,100
نظر شما چیست؟
کتاب مارگارت تاچر، بانوی آهنین: زنی که چهره ی تاریخ را دگرگون کرد (Margaret thatcher a portrait of thr iron lady) روایتی از جان بلاندل (john Blundell) در مورد زندگی نامه مارگارت تاچر، سیاستمدار و نخست وزیر سابق انگلیس است.

جان بلاندل یکی از تأثیرگذارترین مبارزان نمونۀ اقتصادی بازار آزاد بوده و پیشرفت و رفاه را در سراسر دنیا گسترش داده است. بنابراین او به بهترین شکل می تواند اصول و باورهای «تاچریسم» را برای آمریکایی ها شرح دهد.

در کتاب "مارگارت تاچر، بانوی آهنین" جزئیات زندگی این زن آهنین، دیدگاه ها و علایق و دستاوردهای او به عنوان نخست وزیر بریتانیا شرح داده شده است. زنی که نقش بسزایی در نجات بریتانیا داشت و یکی از تاثیرگذارترین سیاستمداران قرن بیستم بود.

او تنها نخست وزیر زن تاریخ بریتانیا از سال ۱۹۷۹ تا ۱۹۹۰ بود؛ رهبر حزب محافظه کار که سه بار پیاپی بر مسند ریاست دولت نشست و سیاست های او بویژه برای بازسازی نظام اقتصادی، آغاز فصل تازه ای در انگلیس بود. مارگارت تاچر سبب بیداری ملت شد و دوباره کشور انگلیس را تبدیل به یکی از رهبران بزرگ جهان کرد.

در پشت جلد این کتاب سخنی از مارگارت تاچر نوشته شده است:

یکی از بزرگ ترین مشکلات عصر ما این است که توسط آدم هایی اداره می شویم که بیشتر به احساسات بها می دهند تا اندیشه ها. پدرم همیشه می گفت:
ما همان چیزی می شویم که همیشه به آن فکر می کنیم.
صفحات کتاب :
260
کتابشناسی ملی :
3786740
شابک :
‏‫‬‭978-600-7642-46-7
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه مارگارت تاچر، بانوی آهنین