امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟
«بازاریابی اجتماعی» نوشته محسن زمانی(-۱۳۶۴) و شهرزاد هوشمندی نیا است.

بازاریابی اجتماعی حوزه و قلمرو علم جدیدی است که می کوشد با استفاده از فنون بازاریابی تجاری، اهداف و مقاصد اجتماعی را تحقق بخشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها ناگزیر خواهند بود در تعیین راهبردها و خط مشی های بازاریابی خود عوامل مهمی نظیر خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند و این واقعیت یعنی پذیرش مسئولیت اجتماعی سازمان ها.

بازاریابی اجتماعی با استفاده از مفروضات و مفاهیم بازاریابی تجاری برای دعوت به تغییر در باورها، نگرش ها و رفتارهای انسانی می پردازد. تفاوت اولیه ی بازاریابی اجتماعی با سایر حوزه های بازاریابی در اهداف و مقاصد آن آشکار است. هدف اصلی بازاریابی اجتماعی تأثیرگذاری بر رفتارهای اجتماعی و انسانی است.

فصل های اول، دوم و سوم با هدف آشنایی مقدماتی خوانندگان با بازاریابی اجتماعی نگارش یافته است و شامل بحث های نظری، تعاریف و اشاره ای به برخی مقالات منتشر شده در این حوزه است. فصل های دیگر کتاب به شیوه ای نوشته شده است که به خواننده توانایی فهم و تحلیل نمونه کمپین های بازاریابی اجتماعی را بدهد و ایشان را با دامنه وسیع موضوعات مرتبط با بازاریابی اجتماعی آشنا سازد و از طرف دیگر سعی در آشنایی اولیه خواننده متخصص با اصول طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی اجتماعی را نیز داشته است.
صفحات کتاب :
301
کنگره :
‏‫‬‭HF5414‏‫‬‭/ز9ب2 1393
دیویی :
‭658/8
کتابشناسی ملی :
3499378
شابک :
‭978-964-2695-85-0
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه بازاریابی اجتماعی