× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

خرید کتاب بازاریابی اجتماعی

نوع محصول: کتاب الکترونیکی
حجم دانلود: 6.4 مگا بایت
صفحات کتاب : 301
7,000 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

«بازاریابی اجتماعی» نوشته محسن زمانی(-۱۳۶۴) و شهرزاد هوشمندی نیا است.

بازاریابی اجتماعی حوزه و قلمرو علم جدیدی است که می کوشد با استفاده از فنون بازاریابی تجاری، اهداف و مقاصد اجتماعی را تحقق بخشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها ناگزیر خواهند بود در تعیین راهبردها و خط مشی های بازاریابی خود عوامل مهمی نظیر خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند و این واقعیت یعنی پذیرش مسئولیت اجتماعی سازمان ها.

بازاریابی اجتماعی با استفاده از مفروضات و مفاهیم بازاریابی تجاری برای دعوت به تغییر در باورها، نگرش ها و رفتارهای انسانی می پردازد. تفاوت اولیه ی بازاریابی اجتماعی با سایر حوزه های بازاریابی در اهداف و مقاصد آن آشکار است. هدف اصلی بازاریابی اجتماعی تأثیرگذاری بر رفتارهای اجتماعی و انسانی است.

فصل های اول، دوم و سوم با هدف آشنایی مقدماتی خوانندگان با بازاریابی اجتماعی نگارش یافته است و شامل بحث های نظری، تعاریف و اشاره ای به برخی مقالات منتشر شده در این حوزه است. فصل های دیگر کتاب به شیوه ای نوشته شده است که به خواننده توانایی فهم و تحلیل نمونه کمپین های بازاریابی اجتماعی را بدهد و ایشان را با دامنه وسیع موضوعات مرتبط با بازاریابی اجتماعی آشنا سازد و از طرف دیگر سعی در آشنایی اولیه خواننده متخصص با اصول طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی اجتماعی را نیز داشته است.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 301

کنگره : ‏‫‬‭HF5414‏‫‬‭/ز9ب2 1393

دیویی : ‭658/8

کتابشناسی ملی : 3499378

شابک : ‭978-964-2695-85-0

سال نشر : 1393

فهرست

مقدمه ی مؤلفان
مقدمه ی ناشر
فصل اول: مبانی بازاریابی
عوامل موثر بر بازاریابی
فصل دوم: مبانی بازاریابی اجتماعی
تاریخچه ی بازاریابی اجتماعی
تعریف بازاریابی اجتماعی
تفاوت بازاریابی اجتماعی و بازاریابی تجاری
تفاوت بازاریابی اجتماعی و پروپاگاندا
مفهوم بازاریابی اجتماعی
ده نکته ی کلیدی در بازاریابی اجتماعی
فصل سوم: مفاهیم بازاریابی اجتماعی
مدیریت راهبردی بازاریابی اجتماعی
مدل های بازاریابی اجتماعی
مراحل انجام یک برنامه ی بازاریابی اجتماعی
محدودیت های برنامه های بازاریابی اجتماعی
فصل چهارم: اجرای بازاریابی اجتماعی
آمیزه ی بازاریابی
سیستم برنامه ریزی بازاریابی اجتماعی بر اساس آمیزه ی چهارـ پی
بخش سوم: انتقادها
فصل پنجم: بررسی کمپین های بازاریابی اجتماعی بر اساس آمیزه ی بازاریابی چهارـ پی
کمپین مرتبط با پیش گیری از ترافیک
کمپین مرتبط با کاهش تصادفات رانندگی
تعمیرات جاده ای
اهدای عضو
مقابله با سیگار
مبارزه با چاقی و افزایش فعالیت بدنی
فصل ششم: تحقیقات بازاریابی
انواع تحقیقات
فصل هفتم: مورد پژوهی تحقیقات
کمپین اهدای خون
فصل هشتم: پیش آزمایی
مزایای اجرای پیش آزمایی و توجهات
سوالات پژوهش در پیش آزمایی
روش شناسی و روش های رایج در پیش آزمایی
فصل نهم: مورد پژوهی پیش آزمایی
مبارزه با بیماری دیابت
مبارزه با بیماری اچ آی وی
فصل دهم: ارزیابی
ارزیابی نتایج
ارزیابی هزینه ها
ارزیابی عملیات
روش های ارزیابی
روش های کمی
روش های کیفی
چالش ها در ارزیابی
فصل یازدهم: مورد پژوهی ارزیابی
جلوگیری از خودکشی
مبارزه با بیماری اچ آی وی
فصل دوازدهم: بازیابی اینترنتی و بازاریابی اجتماعی
بازاریابی اجتماعی در وب
وب2/0
بازاریابی اجتماعی در وب2/0
ابزار های وب2/0 برای بازاریابی
نگرش بازاریابی در وب2/0: بازاریابی متن باز
شیوه ی بازاریابی در وب2/0: بازاریابی ویروسی
فصل سیزدهم: مورد پژوهی کمپین های بازاریابی اجتماعی در اینترنت
رابطه ی دولت و مردم
فعالیت های اجتماعی
توجه به ورزش معلولان و افزایش فعالیت کودکان
منابع

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات