کتاب تست مامان pdf

چگونه با سوالات هوشمندانه خود جلوی دروغ های مشتری را بگیریم و پیشرفت کنیم؟

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000
نظر شما چیست؟
کتاب تست مامان اثر راب فیتز پاتریک به صورت کاملاً عملی تدوین شده تا شما بتوانید بهترین صیاد پاسخ ها از سمت مشتریان خود باشید. علاوه بر این ما با مطالعۀ این کتاب متوجه می شویم که کجای کارمان را اشتباه رفته ایم و می توانیم این اشتباهات را تصحیح کنیم.

کتاب تست مامان (The Mom Test) گنجینه ای است شامل سوالاتی مثل: ار کجا مشتری های مد نظرتان را جهت طرح سوال پیدا کنیم؟ در جلسۀ طرح سوال چگونه رفتار کنیم؟ و ...

اگر همیشه علاقه داشتید که کسب و کار شخصی خودتان را راه اندازی کنید و می خواهید همین امروز دست به عمل بزنید. باور کنید که این کتاب حکم کلید دستیابی به گنج را برای شما دارد.

راب فیتز پاتریک (Rob Fitzpatrick) در کتاب تست مامان به شما آموزش می دهد که چگونه پاسخ های طلایی را از دهان مشتریان بیرون بکشید و بر اساس این پاسخ ها به ایده آل ترین نتایج برسید. ورشکستگی و شکست یک استارت آپ بدترین کابوس یک کارآفرین است که می خواهیم از وقوع آن جلوگیری کنیم.

روبه رو شدن با مشتری یک واقعیت غیرقابل اجتناب در هر کسب و کار است و خیلی از افراد با این واقعیت روبرو می شوند و با مشتری صحبت می کنند، از وی سئوال می کنند و پاسخ ها را دسته بندی کرده و به کار می برند. اما چرا کثر کالاهایی که بر پایۀ این نظرسنجی ها تولید می گردند را کسی خردیداری نمی کند؟!

مگر هدف سئوال کردن از مشتری ها و رفع نیاز مشتری ها و بالا بردن فروش نبوده، پس چرا این کالا به فروش نمی رسد؟

دلیل مهم این قبیل مشکلات آن است که ما سؤالات اشتباهی را از مشتریان خود می پرسیم. زیاد ناراحت نشوید من و خیلی دیگر از افراد نیز که می خواستند یک کسب و کار را راه اندازی کنند هم مرتکب این اشتباه شده ایم. علی رغم رشد انفجاری تفکر استارت آپی متأسفانه تغییرات زیادی در مورد سؤالاتی که از مشتری ها می شود رخ نداده است و همان رویه ها و سئوالات قدیمی تکرار تکرار و تکرار می شود.

تمرکز اصلی نویسنده در این کتاب بر روی روش های سؤال کردن از مشتری ها است. همۀ صاحب نظران به اتفاق بر روی اهمیت سؤال کردن و اهمیت به نظرهای مشتریان توافق دارند، بنابراین لازم نیست ما بر روی اهمیت این موضوع بحث کنیم. اما این که چگونه با مشتری بحث و گفتگو کنیم، هدف اصلی ما است.

در بخشی از کتاب تست مامان می خوانیم:

اکثر مردم معتقد هستند که نباید خوب بودن یا نبودن ایده هایتان را از مامان خود بپرسید. در این نظریه نکتۀ بسیار مهم و ظریفی قرار دارد که خیلی از مردم نمی دانند و این نکته آن است که شما هیچ وقت در مورد خوب بودن یا نبودن ایدۀ خود از کسی سؤال کنید. اگر این سؤال را از مامان خود بپرسید (به دلیل اینکه خیلی شما را دوست دارد) بیشترین دروغ را به شما می گوید تا دلتان را نشکند. اما در کل این سؤال، سؤال درستی نیست زیرا در پاسخگویی، هر کسی را ترغیب می کند که در پاسخگویی به شما صادق نباشد.
صفحات کتاب :
174
کنگره :
‏‫‬‮‭HF5415/5‏‫‬‮‭/ف9ت5 1395
دیویی :
‏‫‬‮‭658/812
کتابشناسی ملی :
4529529
شابک :
978-964-6848-16-0‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه تست مامان