امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,400

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
پیشگوئی ها و نشانه های ظهور موعود آخرالزمان مهمترین و زیباترین فصل کتاب رسالت انبیاء است؛ به طوری که در میان منابع اسلامی و روایات ائمه دین، علیهم السلام مفصلاً به این موضوع پرداخته شده است. این نشانه ها و اخبار، چونان چراغ روشنی در عصر غلبه تاریکی و جهل و در میانه بحران ها، پیروان ادیان و به ویژه مسلمین و شیعیان را از غلتیدن در ابتلائات و انحرافات در امان می دارد. و از دیگر سو آنان را برای آماده شدن و بستن ره توشه سفری که به نجات و رهایی بزرگ می انجامد، مهیا می کند.

«آخرین نشانه های ظهور» گز یده ای شامل چهل روایت است، روایاتی از ائمه معصومین، علیهم السلام که جملگی از نشانه ها و حوادث حتمی و غیر حتمی سال های قبل از ظهور پرده برمی دارند.

این اثر کوتاه و خواندنی توسط واحد پژوهش و تحقیق مؤسسه فرهنگی موعود عصر به سال 1382 تألیف شد انتشارات این مؤسسه در سال 1384 مجدداً آن را برای سومین بار چاپ نمود و در اختیار خوانندگان گرامی قرار داد.

کتاب آخرین نشانه های ظهور به دو بخش کلی تقسیم می شود. در بخش اول و ذیل عنوان نشانه های حتمی ظهور، روایاتی در خصوص عناوین زیر آمده است:
1) شورش سفیانی
2) قیام یمانی
3) صیحه آسمانی در بیست و سوم ماه رمضان
4) شهادت نفس زکیه
5) فرو رفتن سپاه در بیابان

بخش دوم با عنوان نشانه های غیر حتمی نزدیک به ظهور مهدی(عج)، شامل روایات متعددی است که ادامه این اثر را تشکیل می دهد.

بی گمان این مجموعه بخش بسیار کوچکی از هزاران روایت و خبر در میان منابع اسلامی است و جوینده و طالب ناگزیر به مراجعه و مطالعه سایر منابع است. امید که این مختصر مطلوب حضرت صاحب الامر علیه السلام واقع شود. ان شاء الله.
صفحات کتاب :
36
کنگره :
‏‫‬‬‭‭BP۱۴۳/۹‏‫۱۳۸۲ ‭/آ۳‬
دیویی :
‏‫‬‭۲۹۷/۲۱۸
کتابشناسی ملی :
‭م‌۸۲-۱۶۰۹۹
شابک :
978-964-6968-48-6
سال نشر :
1382

کتاب های مشابه آخرین نشانه های ظهور