امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,400

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
بیان سخنان حضرت مهدی(عج) درباره بانوان عصمت و طهارت و ارتباط آن حضرت با آنان

«... ای فاطمه! ما خاندانی هستیم که شش امتیاز به ما داده شده که به احدی از گذشتگان داده نشده و به کسی نیز در آینده اعطا نخواهد شد: پیامبر ما اشرف پیامبران است، وصی ما برترین اوصیاست و آن همسر توست، شهیدان ما از هر شهیدی برتر است و آن عموی پدر توست، کسی که با دو بال در بهشت پرواز می کند که از ماست و آن جعفر است، دو سبط امت از ماست و آن دو پسر توست، آن مهدی که عیسی بن مریم پشت سرش نماز می خواند از ماست.»

متن فوق گوشه ای از سخنان پیامبر اعظم(ص) خطاب به دختر گرامیش حضرت زهرای مرضیه(ع) می باشد؛ که با عنوان مهدی(عج) آرامش دل زهرا یکی از بخش های خواندنی کتاب «امام مهدی(ع) و بانوان حریم ولایت(ع)» را تشکیل می دهد. این اثر که ششمین مجموعه از «چهل حدیث مهدوی» را تقدیم دوستداران و پیروان اهل بیت(ع) می کند، متذکر نسبت و علاقه و انس بانوان حریم ولایت با حضرت مهدی(عج)، است.

«امام مهدی(عج) و بانوان حریم ولایت» به سال 1384 به همت واحد پژوهش و تحقیق مؤسسه فرهنگی موعود عصر(عج) در 84 صفحه تألیف شد و توسط انتشارات همین مؤسسه به چاپ رسید.
این کتاب از سه بخش اصلی تشکیل شده است. عناوین بخش ها عبارتند از:

بخش اول: حضرت زهرا و حضرت مهدی(عج)
بخش دوم: دیگر محارم حضرت مهدی(عج) در آینه حدیث
بخش سوم: محارم حضرت مهدی(عج) در آینه تشرفات

هر کدام از بخش های مذکور خود شامل قسمت های متنوع و جذاب و خواندنی می باشد. مؤلفین از آیات و روایات و احادیث مختلفی در گردآوری این مجموعه بهره جسته اند. این اثر تحفه ای است که طبع عموم بانوان مسلمان را می آراید و بر معرفتشان درباره قدر و جایگاه بانوان دوستدار اهل بیت (ع) می افزاید. امید که هر یک از ما توفیق دست یازیدن به دامان پر مهر آن حضرات را حاصل کند و در حلقه محبان ایشان جایگاهی بیابد.
ان شاءالله.
دیویی :
‏‫‬‭‭‭‭297/959
کتابشناسی ملی :
4599074
شابک :
978-964-6968-75-2
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
84
کنگره :
‏‫‬‭‭‭‭BP51/2‏‫‭/م8 1390

کتاب های مشابه امام مهدی (ع) و بانوان حریم ولایت