کتاب منشور دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران pdf

از دیدگاه مقام معظم رهبری

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟
ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی و ظرفیت ها و امکانات بی بدیل جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به اقتدار فرهنگی در جهان از یک سو، و افزایش روزافزون نقش آفرینی عنصر فرهنگ در عرصه روابط بین الملل از سوی دیگر، ضرورت توجه هر چه بیشتر به فعالیت های فرهنگی بین المللی و برنامه ریزی هوشمندانه در این زمینه را آشکار می سازد.

بدیهی است هر گونه برنامه ریزی در حوزه فرهنگی بین المللی، می بایست در چارچوب اهداف و سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران - که در اسناد بالادستی و همچنین بیانات رهبر کبیر انقلاب (قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نمایان شده - صورت پذیرد.

به همین منظور پژوهش حاضر سعی دارد با بررسی بیانات مقام معظم رهبری و استخراج و تحلیل مفاهیم کلیدی مرتبط با روابط و فعالیت های فرهنگی بین المللی، زمینه را برای همسو نمودن این فعالیتها با منویات ایشان مهیا سازد.

نتایج حاصل از این تحلیل می تواند در سیاستگذاری و برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی، مدیریت عملکرد در سطح نمایندگی های فرهنگی، سازمان و در سطح ملی و همچنین شناسایی و جذب نیرو، آموزش نیروها و فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی مورد استفاده قرار گیرد.
صفحات کتاب :
123
کنگره :
‏‫DSR1692 ‭/د87‏‫‬‮‭م8 1395
دیویی :
955/0844
کتابشناسی ملی :
4487185
شابک :
‏‫‬‮‭978-964-439-726-4
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه منشور دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران