امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,500
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قدرت عادت های مثبت

کتاب قدرت عادت های مثبت نوشته ی دن رابی، راهنمایی های عملی و مفیدی جهت ایجاد و تکرار مدام عادت های خوب به شما ارائه می کند. دن رابی (Dan Robey) در کتاب صوتی قدرت عادت های مثبت (The Power Of Positive Habits) نیازهای یک عادت خوب را به صورت ساده به نگارش درآورده است. ابتدا باید یک عمل یا فرآیند فکری وجود داشته باشد تا در طول زمان به یک عادت مثبت تبدیل شود. عمل یا فرآیند فکری باید برای شخصی که آن را انجام می دهد، مفید باشد.

در مورد عادت هایی که دارید فکر کنید و این که چه اثری بر جنبه های زندگیتان دارند. وزن و سلامتی تان به وسیله عادت خوردن شما تعیین می شود. و روابط شما با مردم بوسیله عادت های اجتماعی تان تعیین می شوند. موفقیت های شما در کار توسط عادت های کاری تان مشخص می شوند. شما عادت های خوبی دارید که چگونه خوابیدن شما را دیکته می کنند. شما عادت های زناشویی دارید. شما حتی عادت خرید دارید، نگاهی به اطراف خانه ی خود بیاندازید، خیلی سریع متوجه آن ها خواهید شد. خصوصیت ما، سلامتی و هر جنبه زندگی مان به وسیله عادت هایمان تعیین می شوند. 

جملات برگزیده کتاب قدرت عادت های مثبت

 - قدرت عادت های مثبت، طرح پرواز شماست.

- قدرت ما نمی تواند دنیا را عوض کند، امّا می تواند ما را عوض کند.
- فقط به عادت هایی که می توانند شما را هدایت کنند، اجازه رشد بدهید.
- کسی که برای ورزش وقت پیدا نمی کند برای بیماری وقت پیدا خواهد کرد.
- بهترین راه برای کمک به رشد کسی، تلاش برای تغییر او در هر حال است.
- ما همان چیزهایی هستیم که دایماً تکرار می کنیم، پس آن ها عمل نیستند بلکه عادت هستند. 

- توانایی جا بازکردن در دل مردم، بزرگ ترین توانایی است که می تواند بهترین نتایج را داشته باشد و تنها به توجّه و ابراز علاقه نیاز دارد.
- شما هر آن چه را که بخواهید می توانید در زندگی تان داشته باشید، اگر فقط کمک کافی به افراد بکنید تا به آن چه که می خواهند برسند.

دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5043756
شابک :
978-600-8137-84-9‬
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
152
کنگره :
BF335‏‫‭‏‫‭/ر17ق4 1396

کتاب های مشابه قدرت عادت های مثبت