امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,500
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قدرت نامحدود

آنتونی رابینز در کتاب قدرت نامحدود؛ راهی برای دستیابی به قله های موفقیت، به بررسی موانع موفقیت و راه های پیشرفت و حرکت رو به جلو می پردازد. هم چنین به شما نشان می دهد که چگونه استقلال روحی، مادی، اعتماد به نفس و حس رقابت نسبت به دیگران داشته باشید.  بازخوانی شده و تمرینات اضافی توسط دکتر رابرت بیز، مربی ارشد شرکت بین المللی تحقیقاتی رابینز  رفتار ما نتیجه ی وضعیتی است که در آن قرار داریم. ما همیشه با توجه به منابعی که در دست داریم بیشترین تلاش خود را انجام می دهیم، اما گاهی خود را در وضعیتی بسیار نامناسب فرض می کنیم و دست خالی می بینیم.

 وضعیت فرد یعنی جمع شدن میلیون ها فرآیند سیستم عصبی که در ذهن اتفاق می افتد، به عبارت دیگر حاصل جمع همه ی تجربیات ما در هرلحظه از زمان. مشکل اینجاست که بیشتر وضعیت هایی که برای ما پیش می آیند بدون دخالت آگاهانه ما روی می دهند.  کسب موفقیت یا شکست در زندگی افراد، به توانایی آن ها برای قرار دادن خود در وضعیتی که به آن ها در دستیابی به مقاصدشان کمک کند ارتباط مستقیم دارد. 

گزیده کتاب قدرت نامحدود

برای این که حقیقتاً تغییر کنید، رشد کنید و به موفقیت برسید، باید عملاً از قوانین خود و دیگران آگاه باشیم، و اینکه واقعاً در نگاه ما موفقیت و شکست چیست و چطور آن ها را قضاوت می کنیم. این قدرت آخرین و مهم ترین عنصر موفقیت است که «ارزش» نام دارد.  ارزش چیست؟ به زبان ساده، آن ها باورهای منحصربه فرد، شخصی و اختصاصی شما هستند که می گویند در مورد چیزی چه احساسی دارید و چقدر این احساسات مهم هستند. 

ارزش های شما، سیستم باورهای شما درمورد درست، غلط، خوب و بد هستند.  ارزش های ما احساساتی هستند که ما اساساً برای حرکت به آن ها نیاز داریم. درواقع احساس تناسب، یا تمامیت و یگانگی فردی، از این حس نشأت می گیرند که ما در حال ساختن ارزش های خود به وسیلهٔ رفتارمان هستیم. علاوه بر این ارزش ها شامل چیزهایی که از آن دوری می کنید هم می شوند. 

همچنین شامل برخوردهای شما در هر تجربه از زندگی هم می شوند. ارزش ها مثل مرحلهٔ اجرای حکم در دادگاه ذهن انسان هستند - آن ها کلید اصلی برای آزادی قدرت درون هستند.  بسیاری از ارزش های شما از طریق سیستم پاداش و جزاء به وجود آمده اند، اما مشکل بسیاری از افراد این است که ارزش های آن ها ناخودآگاه است. مردم نسبت به افرادی که ارزش های متفاوتی نسبت به خودشان دارند حس بدی پیداکرده و بسیار مشکوک و ناراحت هستند.


صفحات کتاب :
204
کنگره :
BF637/م8‭ر18 1396‬‬
دیویی :
158/1‬‬‬‬
کتابشناسی ملی :
5042095
شابک :
978-600-8137-82-5‬‬‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه قدرت نامحدود