امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 60,000
نظر شما چیست؟
اولین نسخه کتاب قدرت مداومت در سال 2005 به بازار آمد. درباره اینکه در آن زمان چقدر این کتاب معروف و مشهور شد به هیچ چیزی اشاره نمی کنم. نه در آن زمان و نه در زمان کنونی هیچ جنگ رسانه ای به وجود نیامد. نه برای نشر آثار چاپی در تنگنا هستیم و نه برای نگارش مطالب و انتقال معانی متفاوت. همه سعی بر این داریم تا آنچه را می خواهیم، در کتاب ها بنویسیم و به چاپ برسانیم. در این میان برخی کتاب ها هستند که حرف ها و کلامشان زبان به زبان و سینه به سینه میان مردم نسل های مختلف منتقل می شوند. خیلی از خوانندگان وقتی این کتاب را می خواندند بی هیچ تردیدی آن را به دیگران معرفی می کردند. همه تصور می کنند که در لابه لای این کتاب بند و زنجیرهایی هست که ما را در سطرهای آن غل و زنجیر می کند.

هنگامی که من هزاران نامه شخصی و ایمیل از طرف خوانندگان در رده های سنی متفاوت دریافت کردم متوجه شدم که کتاب قدرت مداومت چگونه به بخش های ظریف و غیرقابل حدس زندگی آنها راه پیدا کرده است. حال تنها وظیفه ما این است که این کتاب را برای همه مردم دنیا قابل دسترس کنیم.

در سال 2008 من با گروهی برای نگارش یک کتاب درباره نوجوانان باب همکاری را باز کردم. نام آن کتاب " موفقیت برای نوجوانان " بود. آن کتاب برای نوجوانانی مناسب بود که کتاب قدرت مداومت را قبلاً مطالعه کرده بودند و تمامی اصول و مفاهیم آن را به خاطر می آوردند. تا آن زمان حدود دو میلیون نوجوان کتاب قدرت مداومت را خوانده بودند.

در سال 2011، من ویرایش جدید این کتاب را با افزودن چند قانون و اصل جدید با همفکری دخترم، آمبر اولسون رورک، آماده کردم و به چاپ رساندم. او در انتهای کتاب نظرات خود را در این باره اعلام کرده است...
صفحات کتاب :
456
کنگره :
‏‫BF۶۳۷‭‬ ‭/م۸‏‫‭‮الف‬۸ ۱۳۹۸
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
5652971
شابک :
‏‫‭978-622-95620-1-7‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه قدرت مداومت