کتاب رازهای خلاقیت استیو جابز (صوتی و pdf)

چطور استیو جابز تبدیل به رهبری در تکنولوژی شد

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صوتی رازهای خلاقیت استیو جابز

کتاب رازهای خلاقیت استیو جابز (میکرو کتاب)، نوشتۀ کارماین گالو، چگونگی تبدیل شدن استیو جابز به رهبری در تکنولوژی را روایت می کند.

استیو جابز موسس شرکت اپل به عنوان یکی از موفق ترین مبتکران در تاریخ شناخته می شود. او چگونه به چنین موفقیتی دست پیدا کرده است؟ تنها یک دلیل وجود دارد، او باور نداشت که روش مشخص و مرحله به مرحله ای برای نوآوری وجود دارد. کارمندان شرکت اپل هم در کلاس ها یا سمینارهای «چگونه نوآوری کنیم» شرکت نمی کردند. بلکه استیو جابز با پیاده کردن ۷ قانون کلی، خودش و شرکتش را به موفقیت های بزرگ رساند.

کارمین گالو (Carmine Gallo)، مدرس و مربی مهارت های ارتباطی است که با مدیران اجرایی و مدیر عامل های شرکت های بزرگی چون: نوکیا، بانک آمریکا، هوم دیپو و آی بی ام همکاری کرده است. او در حال حاضر علاوه بر مدیریت شرکت مشاوره ای خودش با نام ارتباطات گالو، سخنگوی رسمی و رهبر سمینارهای معروف آمریکاست و در سراسر جهان سخنرانی می کند.


او همچنین مدیر ستون رهبری و مهارت های ارتباطی در نشریه هفتگی بیزینس ویک است که یکی از پرخواننده ترین قسمت هاست. گالو نویسنده چهار کتاب معروف است که همه آن ها جزء کتاب های تقدیر شده و پرفروش هستند. کارماین گالو یک جایزه امی هم در طول همکاری با شبکه های سی ان ان و سی بی اس به دست آورده است.

 کتاب رازهای خلاقیت استیو جابز صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره مند شوید. میکروکتاب ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده اند. شما با شنیدن آن ها همان اطلاعات مفیدی را دریافت می کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می گذارد.

گزیده کتاب صوتی رازهای خلاقیت استیو جابز 

استیو وزنیاک در مورد اشتیاق می گوید: «امیدوارم شما نیز به اندازه ی من خوش شانس باشید. دنیا به نوآوران فوق العاده احتیاج دارد. شما می توانید یکی از آن ها باشید. اگر عاشق کاری که انجام می دهید باشید و حاضر باشید سختی های آن را تحمل کنید، مطمئن باشید که به آن دست پیدا می کنید و همه ی دقایقی که شب ها تنها گذارنده اید و به این فکر کرده ای که می خواهید چه چیزی را طراحی کنید و بسازید ارزشش را داشته است. به شما قول می دهم.»

صفحات کتاب :
104

کتاب های مشابه رازهای خلاقیت استیو جابز