خلاصه کتاب سال 12 هفته ای

کارهایی که همه در 12 ماه انجام می دهند رو تو در 12 هفته انجام بده

امتیاز
5 / 2.5
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سال 12 هفته ای

کتاب سال ۱۲ هفته ای نوشته برایان پی. موران، مایکل لنینگتون، نگاهی متفاوت به برنامه ریزی و رسیدن به اهداف دارد. در این میکروکتاب می خوانیم که چطور هر سال را به جای ۱۲ ماه، ۱۲ هفته در نظر بگیریم و بیشتر از هر زمانی پیشرفت کنیم.

در میکروکتاب سال ۱۲ هفته ای (The 12 Week Year) یاد می گیریم که چطور چشم انداز برای کسب و کار و زندگی شخصی مان بسازیم و چطور بین آن ها ارتباط درستی برقرار کنیم. می خوانیم که راه درست رسیدن به اهداف چیست و چطور باید شاخص های پیشرفت برای خودمان تعریف کنیم. اگر شما هم تصمیم گرفته اید که به آنچه که دوست داشتید برسید، این میکرو کتاب برای شماست.

برای بسیاری از شرکت ها، دسامبر، پر فروش ترین ماه است، چون فشار کاری آخر سال، همه افراد را برای رسیدن به اهداف سالانه متمرکز می کند. در نتیجه کاملا طبیعی و رایج است که در فصل چهارم سال چیزی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از فروش سالانه اتفاق می افتد. داشتن یک هدف که ضرب العجل آن هم نزدیک باشد باعث می شود که افراد متمرکز باشند و سخت کار کنند.

با دانستن این موضوع، سوالی که مطرح می شود این است که چرا باید چنین تلاش مضاعفی تنها یک بار در سال اتفاق بیافتد؟ به جای این که روی اهداف ۱۲ ماهه ای تمرکز کنید که معمولا در ابتدای هر سال به نظر می رسد زمان زیادی برای دستیابی به آن ها دارید، باید اهداف ۱۲ هفته ای تنظیم و افراد را مجبور کنید تا با همان میزان فشار و تمرکزی که در آخر سال کار می کنند، برای رسیدن به اهداف ۱۲ هفته ای هم تلاش کنند. «دوره بندی کردن» مفهومی است که به تغییر چارچوب زمانی مربوط می شود تا مطمئن شوید که هر هفته کارها به اندازه کافی پیش رفته اند. دوره بندی عبارت است از خارج شدن از برنامه سالانه و تقسیم کردن هر سال به ۴ دوره ی ۱۲ هفته ای.

برایان پی. موران (Brian P. Moran) یکی از نویسندگان و مربیان مشهور آمریکاست که ویدئوهای سخنرانی او به زبان های مختلف ترجمه شده است. او مدیر عامل شرکت خودش است. او دارای مدرک مدیریت از دانشگاه ایالتی میشیگان است و بیش از سیزده سال تجربه مدیریت اجرایی شرکت های بزرگ و کارآفرینی دارد. او کسب و کارهای زیادی راه اندازی کرده و توانسته با موفقیت از آن ها خارج شود.

برایان مشاور کسب و کارهای کوچک برای تبدیل شدن به شرکت های بزرگ هم است و تجربه اش در توسعه مهارت های فردی و روش منحصر به فرد ۱۲هفته باعث شده تا کتاب هایش یکی از پر فروش ترین کتاب های نیویورک باشد. مایکل لنینگتون (Michael Lennington) نیز به تیم های مدیریتی و افراد کمک می کند تا به طور موثرتر رهبری را اجرا کنند.

صفحات کتاب :
102

کتاب های مشابه سال 12 هفته ای