خلاصه کتاب انگیزه

حقایقی شگفت انگیز درباره ایجاد انگیزه

امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انگیزه

در کتاب انگیزه، حقایقی شگفت انگیز درباره ایجاد انگیزه، نوشته دنیل اچ. پینک، با نگاهی متفاوت انگیزه را بررسی می کنیم. در واقع همه چیز از آن جایی شروع می شود که می فهمیم انگیزه همیشه علت های بیرونی ندارد.

دنیل اچ. پینک در میکروکتاب انگیزه، حقایقی شگفت انگیز درباره ایجاد انگیزه (Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us) و نوع جدیدی از انگیزه صحبت می کند که در آن چیزی فراتر از پول و سمت شغلی روی افراد تاثیرگذار است. در این میکروکتاب در مورد تیپ شخصیتی I و ویژگی هایش صحبت می کند که اگر به چنین شخصیتی تبدیل شوید انگیزه در تمام طول زندگی تان جریان خواهد داشت.

دنیل اچ. پینک (Daniel H. Pink)، مدیر، نویسنده و محقق علوم رفتاری است. او به سرعت وارد دانشگاه شد، با نمره B فارغ التحصیل شد و توانست اولین نفری باشد که مستقیما به دوره دکترا دعوت می شد.

بعد از پایان تحصیلاتش به او پیشنهاد شد تا سردبیری دو مجله مهم قانون و سیاست ییل را به عهده بگیرد. دنیل دستیار وزیر کار و سخنگوی اصلی معاون رئیس جمهور بوده است. در سال ۱۹۹۸ تصمیم گرفت اولین کتابش در مورد تجربیاتش در کار را منتشر کند که با استقبال خیلی خوبی مواجه شد و وی را به سمت نویسنده بودن تشویق کرد.

دنیل کتاب های زیادی در مورد مدیریت و کسب وکار دارد که مورد توجه دانشجویان دانشکده کسب وکار هاروارد است. انگیزه، یکی از معروف ترین و پرفروش ترین کتاب های اوست که در سال ۲۰۱۳ جایزه کتاب برتر را به دست آورده است.

 کتاب انگیزه در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره مند شوید. میکروکتاب ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده اند. شما با شنیدن آن ها همان اطلاعات مفیدی را دریافت می کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می گذارد.

صفحات کتاب :
156

کتاب های مشابه انگیزه