کتاب چطور با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید (صوتی و pdf)

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چطور با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید

کتاب چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید نوشته الن لکین، یک راهنمای ساده برای اجرای بهترین شیوه مدیریت زمان در زندگی شخصی مان است و به همین خاطر بیش از ۳ میلیون نسخه فقط در آمریکا فروش داشته است.

همه ما شنیده ایم که زمان، طلاست. اما واقعا در طول روز چقدر به آن توجه می کنیم؟ از مدیریت زمان شنیده ایم اما آیا واقعا آن را اجرا می کنیم؟ واقعیت این است که کنترل زمان، یعنی کنترل زندگی. وقتی شما بتوانید به شکل واقعی، نه رویایی، برنامه ریزی کنید و مطابق با آن پیش بروید، آن زمان است که کنترل زندگی تان را به دست می گیرید و همه چیز دقیقا به همان سمتی می رود که شما می خواهید.

الن لکین (Alan Lakein)، نویسنده شناخته شده آمریکایی است. او یکی از مشهورترین افراد در زمینه پژوهش در مورد مدیریت زمان به خصوص در زمینه زندگی شخصی است و خالق پرسش لکین است که در همین کتاب هم به آن اشاره می کند. پرسش لکین اکنون یکی از سوالات مهم در توسعه فردی شناخته شده و در دانشگاه های مدیریت تدریس می شود. او باور دارد که زمان = زندگی است و همه چیز در زندگی بر اساس زمان پیش می رود.

زمان بازگشت ناپذیر و غیر قابل جبران است. هدر دادن زمان به معنای هدر دادن زندگی است و در مقابل استفاده بهینه از آن به معنای استفاده بهینه از زندگی و حرکت در مسیر اهداف و آرزوهایی است که می خواهید به آن ها برسید. با نوشتن شرح اهداف زندگی تان و فعالیت های زمان بندی شده روزانه در جهت رسیدن به این اهداف حرکت زندگی خود را آغاز کنید. سپس زندگی تان را حول اهداف تان سازمان دهی کنید و خیلی سریع سرعت شما برای دستیابی به اهداف تان افزایش پیدا می کند به طوری که هیچ وقت فکرش را نمی کردید. بزرگ ترین نتیجه ای که از به دست گرفتن کنترل زندگی و زمان تان بدست می آورید این است که می توانید آزادانه به دنبال چیزهایی بروید که بیشترین لذت را از آن ها می برید.

گزیده کتاب چطور با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید

اگر همیشه دچار وقفه هایی هستید که جلوی تفکر خلاقانه شما را می گیرد ایده های زیر را امتحان کنید: اگر رئیس تان باعث این اخلال است، او را در جریان این مشکل بگذارید و از او بخواهید اگر امکان دارد این کارهای مخل را به افراد دیگری واگذار کند. اولویت های خودتان را با اولویت های رئیس تان هماهنگ کنید تا این مشکلات پایان پذیرد.

اگر افراد زیر دست تان در کار شما اخلال ایجاد می کنند، یک برنامه زمانی روزانه برای مشاوره دادن به آن ها مشخص کنید. در این برنامه زمانی مشخص کنید زیر دستان چه زمانی می توانند با شما ملاقات داشته باشند و به این برنامه زمانی کاملا پایبند باشید. آن ها خیلی زود خود را با این برنامه وقف خواهند داد.

صفحات کتاب :
103

کتاب های مشابه چطور با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید