امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟
امروزه مطبوعات در زندگی افراد نقش غیر قابل انکاری دارند که روز به روز افراد جامعه امروزی به سمت مطبوعات، اطلاعات و ... گرایش بیشتری پیدا می کنند. 13 اردیبهشت ماه روز جهانی آزادی مطبوعات را بر تمامی کسانی که برای آزادی بیان قلم می زنند و از آزادی و عدالت دفاع می کنند و متعهدانه به انسان و انسانیت می اندیشند و ضعف ها و عظمت آن ها را بیان می کنند تبریک عرض می کنم.

از وظایف مهم مطبوعات اطلاع رسانی مفید و دقیق به جامعه است که از این طریق مردم را از تحولات و تغییرات دنیای اطراف آگاه می سازند و با تحلیل اوضاع ملی و بین المللی زمینه های قضاوت درست و سنجیده را برای افراد فراهم می آورند. بشر در زندگی خود همواره تحت تاثیر اطلاعتا بوده و از طریق آن در مورد حضور و نقش خود در آینده تصمیم گرفته و آگاهی و معرفت خود را افزایش می داده است.

خوشبختانه ملت ما از لحاظ فرهنگی در سطح بالایی قرار دارد و به همین دلیل مردم ایران به نقش و اهمیت مطبوعات در کشور و ضرورت آزادی بیان و ارزش آن در توسعه و پیشرفت جامعه به خوبی آگاه است.

امروزه عرصه فعالیت های مطبوعاتی در جامعه ما بسیار پر تحرک و پویا می باشد و پیشرفت کارهای مطبوعاتی در اطلاع رسانی سریع و دقیق و تولید خبر کاملا مشهود است و هیچ کس نمی تواند اهمیت و نقش مطبوعات را در هدایت جامعه و کنترل و نظارت دستگاه ها و سازمان های دولتی و استحکام پیوند مردم و دولت انکار کند.
صفحات کتاب :
128
کنگره :
Z۶۵۸‭‬ ‭/‮الف‬۹‏‫‬‮‭ق۱۸ ۱۳۹۵
دیویی :
۳۶۳/۳۱۰۹۵۵
کتابشناسی ملی :
۴۶۰۱۴۹۰
شابک :
978-600-8077-60-2
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه آزادی مطبوعات در ایران از منظر حقوق بشر