امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟
هدف از این کتاب، تهیه و فراهم کردن اطلاعات لازم و کاربردی در خصوص حدود 40 عنوان ماده جانبی رایج و مورد استفاده در فرمولاسیون های دارویی است. مواد جانبی نقش مهمی در اشکال دارویی مختلف ایفا می کنند و باعث می شوند فرمولاسیون های دارویی که حتی به لحاظ نوع و دوز ماده دارویی یکسان هستند، بعضا فراهمی های زیستی متفاوتی نشان دهند.

این امر اهمیت مواد جانبی مورد استفاده در فرمولاسیون های دارویی را می رساند. در شروع و اقدام برای فرمولاسیون اشکال دارویی، ملاحظات متعددی در نظر گرفته می شود که یکی از مهمترین این موارد بررسی خواص فیریکوشیمیایی دارو و مواد جانبی به کار رفته است. هر چقدر بهتر در ارتباط با خواص دارو و مواد جانبی فرمولاسیون بدانیم، می توانیم سامانه دارویی موفق تری را فرموله کنیم. طراحی اشکال دارویی با توجه به تعداد مواد جانبی به کار رفته، کار نسبتا پیچیده ای می باشد و بحث پایداری و اثربخشی این مواد در کنار یکدیگر مسئله ای است که نباید از نظر دور داشت.

این کتاب جمع آوری خصوصیات مواد جانبی رایج و متداول از چند کتاب مرجع در خصوص اکسی پیانت ها است. امیدواریم مورد استفاده خوانندگان و دست اندرکاران امر فرمولاسیون داروها قرار گیرد. در پایان از همکاری تیم جمع آوری و ترجمه کتاب کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم
صفحات کتاب :
661
کنگره :
‏‫‭‭‭‭RS۲۰۱‭‬ ‭/م۹‏‫‭‮الف‬۷ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۱۵/۱۹
کتابشناسی ملی :
4879476
شابک :
‭978-600-369-059-2‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه اکسی پیانت های متداول در فرمولاسیون های دارویی و آرایشی بهداشتی