نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب صوتی 10 قانون موفقیت برایان تریسی، چگونگی رسیدن به موفقیت و خوشبختی را مطرح می کند، کلید اصلی آن این است که هر وقت احساس منفی و ناراحتی نسبت به چیزی داشتید باید به خودتان بگویید که من مسئولش هستم.

من مسئول زندگی خود و اتفاقاتی که افتاده هستم، نمیتوانم گذشته رو تغییر بدهم و نمی خواهم حتی یک لحظه هم نگران گذشته باشم و خودم رو حسابی مشغول رسیدن به اهداف و رویاهام و ساختن آینده می کنم که زمانی برای فکر کردن به گذشته نداشته باشم.

به هر چیزی که در زندگی دست پیدا کردید از طریق کمک و راهنمایی و حمایت دیگران بوده. پس همیشه در نظر داشته باشید که مردم چه درخواست و نیازی از شما دارند. چطور می تونید به بقیه کمک کنید تا آن ها هم دوباره دلشان بخواهد به شما کمک کنند.

اگر در کار فروش هستید به خاطر داشته باشید که بهترین فروشنده ها کسانی هستند که خیلی به مشتریانشان فکر می کنند. مشتریانشان را می شناسند و می دانند مشتریان چه می خواهند و چطور می توانند بیشترین کمک را به مشتریانشان ارائه کنند.

برایان تریسی (Brian Tracy) سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب های خودیاری است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

کتاب های مشابه 10 قانون موفقیت برایان تریسی