امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
برترین قانون های موفقیت از انگیزشی ترین مربی و مشاور رشد شخصی و شغلی
تغییرات بر اساس اهداف ماندگارند و شما نمی دانید چه زمانی به هدف های خود میرسید ولی شما همیشه به استاندارد های خود می رسید.

انسان ها وقتی چیزی می خواهند، وقتی قطعیت واقعی در خود حس می کنند و استاندارد هایشان را بالا می برند و ان را یک باید اجباری می کنند، انوقت راهش را پیدا می کنند.

قوی ترین اجبار در کل شخصیت انسانی، این نیاز میباشد که ما به چیزی که خودمان را توصیف می کنیم برسیم.

قویترین اجبار در شخصیت انسانی نیاز به سازگار ماندن با چیزی است که خود را توصیف می کنیم؛ چون اگر ندانید که چه کسی هستید، عمل نخواهید کرد و وقتی شما در ان هویت قفل شدید مغز شما راهی پیدا می کند که شما را در انجا نگه دارد.

گاهی باید ارزیابی مجدد کنید که واقعا چه چیزی باعث می شود که کاملا احساس رضایت کنید؟ موهبت شما چیست؟ ایا شما هنرمندید؟ ایا شما میتانید چیزی بسازید به عنوان یک مهارت یا محصول یا خدمت، که هیچکس نمی تواند انرا تولید کند؟

بدست اوردن چیز ها شما را خوش حال نمی کند، مهم نیست چه چیزی بدست می اورید، می خواهد پول باشد یا موقعیت. همه این چیز ها می تواند در لحظه شما را هیجان زده کنند.حتی یک رابطه عاطفی هر چقدر فوق العاده، ممکنه برای یک مدتی هیجان انگیز باشد. اما اگر به پیشرفت ادامه ندهید، این رابطه هیجان انگیز باقی نخواهد ماند. پس راز شادی واقعی پیشرفت می باشد.

کتاب های مشابه 10 قانون موفقیت زیگ زیگلار