امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
شما همیشه چیزی برای بخشیدن دارید و هیچ زمانی شما کاملاً دست خالی نخواهید بود. تا زمانی که قدرت خداوند در وجودش قرار داشته باشد همیشه چیزی برای بخشیدن در اختیار دارد.

شاید شخصی به کلامی امیدوار کننده نیاز داشته باشد و یا پنج دقیقه کنارش بنشینید و او را در مشکلی که دارد راهنمایی کنید، شاید فقط لازم باشد که شما سر خود را تکان داده و بگویید: بله، تو موفق می شوی. می توانید دست همسایه تان را بگیرید و بلند کنید، آیا جمله ای امیدوار کننده ندارید تا به کسی بگویید و او را دوباره سر پا کنید؟

بخشش ما به دیگران کمک می کند اما بخشش باعث می شود که شخص بخشنده شدیداً متحول بشود، آیا می خواهید زندگی خود را متحول کنید، آیا می خواهید در بالاترین مرحلة زندگی تان قرار بگیرید، آیا می خواهید که خداوند نه فقط در زندگی خودتان بلکه در زندگی اطرافیانتان، کارهایی انجام دهد، پس یک بخشنده بی حد و مرز باشید، این ذهنیت را داشته باشید که من هرگز دست خالی نخواهم بود، من همیشه چیزی برای ارائه خواهم داشت و ببینید که خداوند چطور آن مقدار کم را از شما می گیرد و به بسیار زیاد تبدیل می کند.

ویکتوریا اوستین متولد 28 مارس سال 1961 شهر هانتسویل ایالت آلاباما می باشد، او کشیش کلیسای لیکوود در هوستون تگزاس و با جول اوستین در سال 1987 ازدواج کرده است.

ویکتوریا اوستین در نزدیکی مرکز پرواز فضایی مارشال زندگی می کرد، جایی که پدرش، دونالد ایولوف، ریاضیدان جنرال الکتریک، عضو گروه طراحی موشکی بود. در سال 1963، در سن دو سالگی، اوستین با خانواده اش به هوستون، تگزاس رفت و پدرش موقعیت جدیدی را با اداره ملی هوا و فضا (ناسا) به عهده گرفت. او در حومه ی جنوبی هوستون، نزدیک مرکز مأموریت فضایی (که در حال حاضر به عنوان مرکز فضایی جانسون شناخته می شود) بزرگ شده است.

ویکتوریا اوستین در دانشگاه هیستون تحصیل کرد جایی که او در زمینه روانشناسی در حال کار و در تجارت جواهرات مادرش مشغول به کار بود. در حالی که در فروشگاه طلا و جواهر کار می کرد.

فعالیت های جاری

اوستین در سال 2003 وزارت زنان کلیسای لیکوود را تأسیس کرد، جایی که او در حال حاضر به عنوان یک کشیش مشغول به کار است. بخشی از خدمات خود را می توان در یک برنامه پخش یک ساعته در شبکه تلویزیونی Daystar و از طریق اینترنت فعال مشاهده کرد.

انتشار کتاب

کتاب های ویکتوریا در لیست شماره 2 در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز با چاپ 750،000 نسخه، چاپ اول و یکی از بزرگترین نویسندگان آمریکایی در سال 2008 بود.

شرکت شادن پژواک با در نظر گرفتن نیاز مشتریان ویدئوهای ویکتوریا اوستین را به صورت دوبله فارسی و با نهایت کیفیت تولید و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

کتاب های مشابه همیشه می توانید بخشنده باشید