امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟
کتاب صوتی حقایق جدید فروش اثر برایان تریسی به شما کمک می کند تا فروشتان را در هر بازاری که بخواهید، سریع تر و آسان تر کنید.

برایان تریسی در این کتاب می گوید:

به عنوان یک فروشنده شما باید از محل کارتون بزنید بیرون تا ببینید که رقیبانتان چه برتری هایی نسبت به شما دارند و ویژگی های منحصر به فردشان چیست؟ و چه فاکتورهایی باعث می شود که محصول شما برتری چشم گیری نسبت به رقیبانتان داشته باشد، و این موضوع تبدیل می شود به مهم ترین نکته در اهدافتان، در نوع تبلیغاتتان و نوع تجارتتان که چرا محصول شما از بقیه ی محصولات بهتره است و باید توجه کنید که روی این موضوع در چشم اندازتان کار کنید.

برایان تریسی (Brian Tracy) سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب های خودیاری است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است.

بریان تریسی در طول 20 سال گذشته بیش از 300 برنامه ی آموزشی دیداری و شنیداری تولید کرده است که برخی از آن ها به بیش از 24 زبان ترجمه شده اند و در بیش از 30 کشور مورد استفاده قرار می گیرند. برایان تریسی ارائه دهنده ی بهترین و پرفروش ترین برنامه های آموزش شنیداری در سراسر جهان می باشد. برنامه های آموزشی تصویری برایان تریسی توسط بزرگترین شرکت های آمریکا و اروپا استفاده می شوند.

تریسی تاکنون ده ها کتاب نگاشته است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید. از آثار او می توان به ۲۱ رمز موفقیت میلیونرهای خود ساخته، قوانین جهانی موفقیت، روانشناسی فروش و قورباغه ات را قورت بده اشاره کرد.

کتاب های مشابه حقایق جدید فروش